رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

وزارت دفاع شعار ما می‌توانیم را به باور ما توانستیم تبدیل کرده است

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت‌ وزارت دفاع پیشران صنعت کشور است و به همین جهت نگاه مجلس به این وزارت‌خانه نگاهی ممتاز و خاص است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
وزارت دفاع شعار ما می‌توانیم را به باور ما توانستیم تبدیل کرده است

‌به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، وحید جلال‌زاده رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در همایش مدیران ارشد وزارت دفاع گفت: این وزارت‌خانه از نقاط قابل اتکا در نظام جمهوری اسلامی ایران است که شعار ما می‌توانیم را به باور ما توانستیم تبدیل کرده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه وزارت دفاع در حوزه‌های نظامی و غیر نظامی دستاوردهای متعددی برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است گفت: وزارت دفاع پیشران صنعت کشور است و به همین جهت نگاه مجلس به این وزارت خانه نگاهی ممتاز و خاص است.

‌جلال‌زاده با اشاره به بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف صنعت دفاعی افزود: وزارت دفاع در برخی از حوزه ها در لبه ‌فناوری قرار دارد و این وزارت‌خانه با توجه به نیاز کشور و درخواست دستگاه‌های مختلف در بعضی از حوزه‌های نظامی و غیر نظامی ورود کرده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به افتخار‌آفرینی ناوگروه 86 گفت: ناوشکن دنا که در این ماموریت حضور داشت از ساخته‌های وزارت دفاع است که حضور این ناوشکن نشان‌دهنده‌ تاثیرگذاری بسیار زیاد وزارت دفاع در سطح نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: اقتدار دفاعی که توسط وزارت دفاع ایجاد شده است می‌تواند الگوی بسیار خوبی در کشور باشد و در همین راستا از تمامی کارکنان وزارت دفاع سپاسگزاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار