رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تاکید کرد:

لزوم تسلط و اشرافیت مدیران به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها

تبریز (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تسلط و اشرافیت مدیران به دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و اجرای دقیق آنها را یکی از لازمه‌های موفقیت دستگاه تعلیم و تربیت و کاهش میزان مراجعات عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تسلط و اشرافیت مدیران به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها

احمد محمود زاده در جلسه جمع بندی میز ارتباطات مردمی استان در جریان سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان، ارتباط مستقیم با مردم، همکاران و اولیا را نقطه مثبت در دستگاه تعلیم و تربیت و دولت سیزدهم برشمرد و گفت: بیش از ۱۰۰۰ مراجعه کننده در طول این سه روز موارد خود را بدون واسطه به دست نمایندگان وزیر آموزش و پرورش رسانده اند.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی در ادامه با اشاره به لزوم حفظ این ارتباط در همه ایام سال به برگزاری میز های ارتباط مردمی و برقراری ارتباط چهره به چهره با مردم تاکید کرد.

وی یکی از لازمه های موفقیت دستگاه و کاهش میزان مراجعات را، تسلط و اشرافیت مدیران به دستورالعمل ها و بخش نامه ها و اجرای دقیق آنها عنوان نمود و خواستار دقت بیش از پیش و جدیت در پیشبرد اهداف و تاکیدات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد.

این مقام مسئول در پایان اذعان کرد: رصد، پیگیری و ارجاع نامه ها و درخواست های مردم در جریان سفر ریاست جمهور به استان آذربایجان شرقی تا مرحله نتیجه گیری انجام پذیرد و در کنار مشکلاتی که استان به تنهایی قادر به حل آن نیست حمایت های کافی وزارت تا افزایش رضایتمندی مراجعین صورت خواهد گرفت.

سید مجتبی هاشمی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از فعالین میز ارتباطات مردمی گفت: رسیدگی به دغدغه های مردم وظیفه اصلی دستگاه ها می‌باشد که این مورد در دولت سیزدهم با جدیت ویژه پیگیری شده است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سامانه سامد، تصریح کرد: تمامی پیوست ها و دستورات رصد شده و تا عملی شدن درخواست ها ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی نیز از حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان در استقبال از رئیس جمهوری تقدیر کرده و این حرکت جهادی و بزرگ را همراهی با دولت و نظام انقلاب اسلامی ایران دانست.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اهمیت میز های ارتباطات مردمی خاطرنشان کرد: در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم سه شنبه هر هفته دیدار چهره به چهره با مراجعه کنندگان صورت می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار