افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در تبادکان

مشهد (پانا) - مدرسه ۱۲ کلاسه از مجموعه ۱۲ پروژه بنیاد علوی، در روستای سیدآباد منطقه تبادکان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در تبادکان

محمد حسین عبدالهی عنوان کرد: به فضل الهی و با جدیت پیگیری ها و مشارکت خیرین در بحث تشکیل همایش خیرین و کمک به مجمع خیرین مدرسه ساز استان و همچنین اداره کل نوسازی توسعه تجهیز مدارس استان و آموزش و پرورش منطقه تبادکان پای کار آمدند و جلسات متعدد و همایشی که در هشتم خرداد ماه با حضور استاندار و خیرین نیک اندیش شهرستانی و استانی و کشوری برگزار شد، ما امروز شاهد هستیم که این پروژه هایی که به تفاهم رسید، به نمایندگی در دو پروژه کلنگ زنی و در پروژه دیگر بازدید استاندار و مسئولین را داشته باشیم.

عبدالهی تصریح کرد: در مجموع ۲۲۷ کلاس درس، دو نمازخانه و ۲۱ قطعه زمین به متراژ ۴۴۳۴۰ متر با ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان ساخته می شود. خیرین با اعتبار ۲۲۳ میلیارد تومان با ۱۴۹ میلیارد تومان سهم دولت ایجاد در این پروژه ها شرکت می کنند. همچنین امروز بازدید از پروژه روستای سیدآباد، مدرسه ۱۲ کلاسه از مجموعه ۱۲ پروژه ای بنیاد علوی، جهت کمک به حاشیه شهر افتتاح می شود.

وی ادامه داد: مدارس ما واقعا پرجمعیت بوده و به سه شیفت تبدیل می‌شوند و نگاه مسئولین استانی، شامل نماینده مقام معظم رهبری، امام جمعه مشهد مقدس، استاندار، فرماندار، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و سایر بزرگواران را می طلبد.

محمدحسین عبدالهی اظهار کرد: ۸ پروژه و ۶۳ کلاس درس در تبادکان اجرا می‌شود که نمونه آن در روستای سیدآباد است.

وی اضافه کرد: ما در باغناباد هم با جلب مشارکت خانواده معظم شهید رضا پناه و همچنین در ساغروان با مشارکت خیرین، صنف هتلداران و شرکت های خدمات مسافرتی همراه بودیم.

عبدالهی در پایان گفت: جا دارد از بزرگواران بنیاد علوی، خیرین نیک اندیش و سایر عزیزان کمال تشکر را داشته باشیم.

دانش آموزان خبرنگار:فاطمه سادات نوریان و عطیه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار