مدیرکل آموزش و پرورش قم:

معلمان و دانش‌آموزان جهادی به رونق فعالیت تابستانی مدارس کمک کنند

قم(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت آموزش و تربیت هیچگاه تعطیل بردار نیست و دانش‌آموزان و معلمان جهادی خود را برای رونق بخشی به فعالیت‌های تابستانی مدارس آماده کنند.

کد مطلب: ۱۳۷۷۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان و دانش‌آموزان جهادی به رونق فعالیت تابستانی مدارس کمک کنند

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در نشست شورای معاونین این اداره کل که با موضوع تشکیلات سازمان دانش آموزی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی و انجمن اسلامی دانش آموزان باید بتوانند فعالیت های تابستانی را از منظر خودشان ارزیابی کنند.

وی افزود: این تشکل ها بایستی فرمت ها و شاخص هایی را تهیه کنند و متناسب با آن گروه هایی را آموزش داده و به مدارس اعزام کنند.

رحیمی موضوع استفاده از گروه های جهادی دانش آموزان و معلمان را مدنظر قرار داد و تصریح کرد: بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان در این راستا پیشقدم شده و سایر تشکل ها هم اعضای جهادی خود را فراخوان کنند و هر کسی در هر زمینه ای که می تواند، با دارا بودن حداقل تخصص و جلوگیری از اتلاف منابعی که در اختیار دارد، به رونق فعالیت تابستانی مدارس کمک کند.

در ابتدای این جلسه، سید علیرضا دادمرزی مدیر سازمان دانش آموزی استان قم، با اشاره به اهمیت تشکل های دانش آموزی در ارتقاء ساحت های تربیتی، فعالیت مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا را بستری مناسب بخصوص برای ارتقاء تربیت اجتماعی دانش آموزان خواند و بر توجه بیش از پیش به الزامات، نیازمندی ها و ضروریات اولیه آن تاکید کرد.

در ادامه، روسا و نایب رییسان مجالس دانش آموزی پسران و دختران استان قم به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پیرامون زیرمجموعه های سازمان دانش آموزی پرداختند.

خبرنگار: مائده عسکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار