بازدید عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش قم از حوزه های امتحان نهایی

قم(پانا)-معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و عضو شورای معاونین این اداره کل از روند برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در تعدادی از مدارس استان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش قم از حوزه های امتحان نهایی

به گزارش روابط عمومی معاونت سوادآموزی استان قم، حجت الاسلام «محمدرضا قاسمی نیا» معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و عضو شورای معاونین این اداره کل با حضور در حوزه اجرای امتحانات نهایی پایه دوازدهم در مدارس شاهد نجمیه، بلقیس برقعی، واقع در ناحیه 4 قم و حوزه نهایی شهید علمداری و حضرت مریم (ع) در شهر جعفریه، از روند برگزاری امتحانات بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید، با اعلام رضایت و قدردانی از نحوه تعامل مناسب عوامل اجرایی و برگزار کنندگان امتحانات با دانش آموزان و تلاش در راستای اجرای دستورالعمل های کرونایی، عنوان کرد: به دلیل اهمیت امتحانات پایه نهم در تعیین رشته و ورود به مقطع متوسطه دوم و اهمیت پایه دوازدهم به دلیل آخرین سال مقطع تحصیلی مدرسه و ورود به مقاطع بالاتر و نیز انتخاب رشته های تحصیلی و تکمیلی، امتحان در این دو مقطع به صورت حضوری برگزار می شود.
قاسمی نیا یادآور شد: فصل برگزاری امتحانات دوره های سواد آموزی نیز آغاز شده که با مشارکت فعال اعضای ستاد امتحانات و گروه بهبود کیفیت و با رعایت اجرای دستورالعمل های مربوطه در حال اقدام است.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم همچنین با تعدادی از دانش آموزان پایه دوازدهم در خصوص برگزاری امتحانات حضوری، به گفت و شنود پرداخت.
وی در ادامه، از حوزه تصحیح اوراق نهایی در دبیرستان شاهد نجمیه نیز بازدید کرد و با تشکر از مصححین اوراق، با آنها نیز در زمینه مسائل مبتلابه، گفت و گویی صمیمانه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار