قاسمی:

درمدارس غیر دولتی شهریه‌ها باید طبق قانون دریافت شود

بوشهر(پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان بوشهر گفت شهریه مدارس غیر دولتی و خاص باید طبق قانون پرداخت شود و مدارس دولتی نیز فقط باید هزینه کتاب و بیمه را دریافت کنند .

کد مطلب: ۱۳۷۷۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
درمدارس غیر دولتی شهریه‌ها باید طبق قانون دریافت شود

احمد قاسمی در گفتگو با پانا اظهار کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس از ۹ اردیبهشت شروع شده و در حال حاضر ثبت نام دانش‌ آموزان بدو ورود پایه‌ها به مدرسه در حال انجام است.

قاسمی گفت: برای ثبت نام دانش‌ آموزان میان پایه نیاز به حضور اولیاء نیست و ثبت‌نام دانش ‌آموزان متوسطه اول و دوم نیز پس از پایان امتحانات و اعلام نتایج خواهد بود.

قاسمی تاکید کرد: مدارس ملزم به رعایت شیوه‌نامه وزارت در هنگام ثبت‌نام هستند که به مناطق ۱۸ گانه استان ارسال شده است.

قاسمی گفت: مدارس دولتی خاص مانند شاهد و استعداد‌های درخشان هم شهریه را فقط برای کلاس‌های فوق برنامه در چارجوب قانون دریافت می‌کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: مدارس هیئت امنایی، مدارس نمونه و دیگر مدارس دولتی همه در یک سطح بوده و هنگام ثبت نام حق دریافت هیچ وجهی ندارند جز برای کتاب و بیمه که هزینه بیمه نیر تا تعیین قیمت جدید مانند سال تحصیلی گذشته ۳۰ هزار تومان است.

قاسمی گفت: پس از ثبت‌نام در صورتی که اولیاء علاقه‌مند به مشارکت با مدارس باشند می‌توانند مبالغی را به صورت مشارکتی و خودجوش به مدارس پرداخت کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار