رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

شروع ثبت نام دبیرستان های متوسطه نظری و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی

بوشهر(پانا)- رئیس اداره سنجش و پیشرفت تحصیلی آموزش و پرورش استان بوشهر از شروع ثبت نام دبیرستان های متوسطه نظری و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
شروع ثبت نام دبیرستان های متوسطه نظری و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی

محمد زنگنه در گفتگو با خبرنگار اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سال تحصیلی آینده، یک‌هزار و ۵۹ دانش آموز در دبیرستان های متوسطه نظری و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی این استان پذیرفته می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد ۲۷۵ نفر در هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی و ۷۸۴ نفر در دبیرستان های متوسطه نظری نمونه دولتی پذیرفته می شوند.

زنگنه با اشاره به اینکه همه دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی 99-1398،مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هستند، اظهار کرد: از آغاز ثبت نام دانش‌آموزان استان برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در پایه دهم خبر داد و افزود: ثبت نام از امروز تا ۳۰ خرداد در سامانه http://sanjesh.buedu.ir ادامه دارد.

رئیس اداره سنجش و پیشرفت تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه این آزمون در ۲۰ تیرماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: کارت ورود به جلسه آزمون شامل حداقل سه روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون،از طریق سامانه ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

زنگنه بیان کرد: ملاک شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی، کسب حداقل معدل کتبی ۱۷ در ارزشیابی پایانی نوبت دوم در سال تحصیلی۹۹-۱۳۹۸برای فارغ التحصیلان پایه نهم است.

وی ادامه داد: نتایج آزمون در هفته اول مردادماه در همین سامانه منتشر می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار