مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) مصداق پاسداری از ارزش‌های اسلامی است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت امام خمینی(ره) شخصیتی بزرگ و بی‌نظیر در همه ابعاد مختلف سیاسی، دینی و اجتماعی بود و ضروری است ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی ایشان مطالعه و برای مردم تبیین شود.

کد مطلب: ۱۳۷۶۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) مصداق پاسداری از ارزش‌های اسلامی است

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در مراسم گرامیداشت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد: تکوین این شخصیت بزرگ جهان اسلام می‌تواند به عنوان الگو و سرمشقی برای تمامی مردم و مسئولین قرار گیرد.

وی از دیدگاه علمای مختلف به ویژه شهید مطهری در مورد امام راحل سخن گفت و اظهارکرد : شهید مطهری در دیداری با امام خمینی (ره) از ایمان واقعی این شخصیت بزرگ سخن گفت و ایمان به هدف، ایمان به راه، ایمان به قول و عهد مردم و ایمان به خداوند را از اهداف امام راحل تا برپایی حکومت اسلامی بیان کرد.

حجرگشت با اشاره به جمله ای از رهبر معظم انقلاب که "امام خمینی رهبری بی‌بدیل است"، اضافه کرد: امام خمینی (ره) به قرائت وصیت نامه شهدای جوان توجه ویژه داشتند و آن را به علما توصیه می کردند.

وی ادامه داد: امروزه وظیفه ما است که با شناخت بهتر اندیشه های امام همانند خدمت بی منت به مردم در راه رسیدن به خدا و مبارزه با دشمن ثابت قدم بوده و با درک درست از شرایط موجود، الهام از آموزه های امام(ره) ، فرامین رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر پاسدار ارزش‌های اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار