رحمت رضایی در آیین تجلیل از مربیان منتخب سازمان دانش‌آموزی البرز:

مشارکت فعال و هوشمندانه در عرصه‌های مختلف تعلیم و تربیت از رویکردهای اصلی سازمان دانش‌آموزی است

کرج (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی کشور عنوان کرد مشارکت و حضور فعال و هوشمندانه در عرصه‌های مختلف تعلیم و تربیت از رویکردها و اهداف اصلی سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت فعال و هوشمندانه در عرصه‌های مختلف تعلیم و تربیت از رویکردهای اصلی سازمان دانش‌آموزی است

رحمت رضایی، معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش‌آموزی کشور عنوان کرد: سازمان دانش آموزی با جذب و سازماندهی دانش آموزان و مربیان و ارتقای توانمندی های فردی و اجتماعی و رشد و شکوفایی استعدادهای آنان متناسب با شرایط و مقتضیات، تلاش می‌کند تا زمینه مشارکت دانش آموزان را در عرصه های مختلف توسعه کشور اعم از اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فراهم آورد.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین و ضروری ترین اموری که باید به آن پرداخت، تحلیل محیطی و شناخت و تحلیل صحیح تهدیدها و فرصت های پیرامونی و ارائه راهکار مناسب برای رفع نیازها و چالش های جامعه دانش آموزی و نسل نو است. در این مسیر سازمان دانش آموزی می بایست از ابزارها و روش‌های معتبر علمی و فناوری های جدید و بومی در برنامه ها و فعالیت ها و ماموریت های خود استفاده کند.

رضایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جشنواره ملی مفاخر گفت: تقویت هویت ملی و ترویج الگوها و اسوه های انقلابی و اسلامی در بین دانش آموزان و ایجاد علاقه به فرهنگ خودی و خودباوری از اهداف این جشنواره است.

رضایی بیان کرد: در اجرای بسته تحولی "هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی" توسعه و تقویت فعالیت‌های شبکه مجلس دانش آموزی در تمام سطوح در دستور کار سازمان قرار دارد و انشالله در تابستان سال جاری مجلس کشور با حضور نمایندگان استان‌ها افتتاح خواهد شد. همچنین در راستای تقویت تشکیلات دانش آموزی، دوره تربیت مربی در سطح نواحی، مناطق، استان ها و کشور برگزار می‌شود و پس از این آموزش ها مربیان به صورت شبکه ای و خوشه ای در حوزه های مهارتی و معرفتی بر اساس سند تحول بنیادین فعالیت خواهند کرد.

وی در پایان با تشکر از وفاق و همدلی بین سازمان دانش آموزی استان البرز، مدیر کل آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و فرهنگی آن را مطلوب و لازمه پیشبرد فعالیت ها و ماموریت های سازمان دانست.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از مربیان ارشد و منتخب سازمان دانش آموزی استان البرز تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار