آیین تجلیل از برترین های اردوی پیشتازان سازمان دانش آموزی برگزار شد

قم (پانا)- با حضور مسئولین و مربیان و پیشتازان سازمان دانش آموزی استان قم، آیین تجلیل از برترین های اردوی ملی پیشتازان پسر استان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۶۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از برترین های اردوی پیشتازان سازمان دانش آموزی برگزار شد

در این مراسم که با حضور ناصر حمزه ای معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، ابوالفضل پور محمدیان رئیس سازمان دانش آموزی، مهدی جنتی و ابراهیم جاریانی معاونین سازمان دانش آموزی، فیض مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار، اسلامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2، مهجور مدیر آموزش و پرورش منطقه کهک و معاونین پرورشی ادارات و مناطق و همچنین مربیان و دانش آموزان پیشتاز در سالن جلسات سازمان دانش آموزی برگزار شد پور محمدیان ضمن ارائه گزارش از روند اجرای اردوی ملی پیشتازان اظهار کرد: امروز پیشتازان نمونه پسر استان قم نشان دادند با همدلی، هفمکری، همکاری می توانند همه منش های سازمان دانش آموزی را به منصه ظهور برسانند.

مدیر سازمان دانش آموزی از عملکرد بسیار خوب مربیان در خصوص هدایت دانش آموزان پیشتاز قدردانی و روحیه ایثارگرانه آنان را سبب بروز این اتفاق بزرگ دانست.

در ادامه حمزه ای ضمن قدردانی از تلاش های مدیر سازمان دانش آموزی و سایر عوامل تلاشگر در آن سازمان دانش آموزی را الگویی خوب برای سایر تشکل های دانش آموزی دانست و تصریح کرد: امروز از سازمان دانش آموزی این انتظار می رود که پایگاه تشکیلاتی خود را تقویت و روز به روز بر تعداد دانش آموزان عضو آن اضافه شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش ضمن اشاره به افتخارات پیشتازان تأکید کرد: این افتخارات باعث سربلندی ما شده و ما در مقابل پیشتازان احساس مسئولیت می کنیم.

وی افزود: موضوع تشکیلات دانش آموزی برد و باخت و آوردن رتتبه نیست بلکه مثل آن کشتی گیری است که ممکن است در اردوی تیم ملی و یا در کشور خود انتخاب شود ولی در المپیک مقام نیاورد و این چیزی از ارزش های او کم نمی کند چرا که او کار خود را بلد است و انجام داده است.

حمزه ای در ادامه خواستار حمایت از سازمان دانش آموزی و پیشتازان شد و تأکید کرد: امیدواریم دانش آموزانی که در سالهای آتی عضو تشکیلات دانش آموزی می شوند تقویت و تعداد آنها از نظر کمی به سطح مطلوب برسد.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم نشان های مهارتی به همراه لوح تقدیر و جوایزی ارزنده به دانش آموزان پیشتاز شرکت کننده در اردوی ملی اهدا گردید.

/ مهدی جنتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار