رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

صورت هزینه‌های اسفند 1401 شهرداری هنوز به شورای شهر ارسال نشده است

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه صورت هزینه‌های اسفند ماه شهرداری هنوز به شورای شهر ارسال نشده است، گفت نیاز است که گزارش سریعتر ارائه شود.

کد مطلب: ۱۳۷۵۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
صورت هزینه‌های اسفند 1401 شهرداری هنوز به شورای شهر ارسال نشده است

مهدی چمران در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه صورت هزینه های اسفند ماه شهرداری هنوز به شورای شهر ارسال نشده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در خردادماه هستیم، نیاز است که گزارش سریعتر ارائه شود تا ناچار به تذکرات پی در پی در این زمینه نشویم؛ تا به حال گزارشات به موقع ارائه شده و امیدواریم گزارشات پس از این نیز به موقع ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بخش‌های دیگری برای تاکسی‌های اینترنتی نرخ گذاری می کنند، یادآور شد: باید فکری در این خصوص شود و به وزارت کشور اعلام شود که شورا اعمال نظر داشته باشد؛ چراکه قطعاً به سود مردم خواهد بود.

چمران در ادامه سخنان خود در صحن علنی شورای شهر با بیان اینکه بعد از تهدیدهای اسرائیل، رونمایی از موشک خرمشهر پاسخی به گزافه گویی های اسرائیل است که قدرت و توان ایران را نشان داد، گفت: خاطرم است که اسرائیل زیرساخت‌های هسته‌ای عراق را هدف قرار داد و اگر قدرت بازدارندگی ایران نبود، اسرائیل قطعا تهدیدهای خود را علیه ایران عملیاتی می‌کرد و امیدوارم فرزندانمان در صنایع دفاعی هر روز توفیقات بیشتری کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار