اولین گردهمایی فعالین فرهنگی حوزه دختران نوجوان شهر تهران

اولین گردهمایی فعالین فرهنگی حوزه دختران نوجوان شهر تهران،به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله و روز دختر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین گردهمایی فعالین فرهنگی حوزه دختران نوجوان شهر تهران

به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله و روز دختر ویژه برنامه فعالان فرهنگی حوزه دختران نوجوان در فرهنگسرای رازی برگزار شد.

این برنامه با حضور فعالان فرهنگی، مربیان پرورشی دختران شهر تهران، مدیران و معاونین مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، مدیران حوزه دختران تشکل‌های دانش آموزی از جمله انجمن اسلامی، سازمان دانش آموزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بسیج دانش آموزی در روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت 15 الی 18 در چهار بخش با عناوین معرفی ظرفیت های فرهنگی فرهنگسرای رازی و امکان تبدیل آن به یک اردوگاه تفریحی، معرفی بازی شهر خرد، اکران خصوصی مستند شهر خرد و پرسش و پاسخ و گفتگو تعاملی برنامه شهر خرد برگزار شد.

گفتنی است مستند شهر خرد ناظر به برگزاری یک اردوی کاملاً دخترانه در اسفند ماه سال گذشته ویژه دختران شهر قم بود و هم اکنون با همکاری فرهنگسرای رازی قرار است این اردو به صورت متوالی در تهران برگزار شود. در این نشست گفت وگوهایی برای کشف ویژگی های برپایی یک اردوی مناسب ویژه دختران در شهر تهران مطرح شد که به برگزاری بهتر این اردو کمک می کند. هدف از برگزاری این گونه اردوها آشنایی دختران نوجوان با کنشگری و نقش آفرینی اجتماعی در قالب اردویی و در فضاهای اردوگاهی این مجموعه است.

دانش آموز خبرنگار: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار