انتخاب رشته‌، دغدغه ‌این روز‌های دانش‌آموزان پایهٔ نهم‌/ فیلم

اصفهان (پانا) - مسئله ‌انتخاب رشته‌، تعیین‌کننده ‌آینده یک کشور است‌، از این رو دانش‌آموزان باید این مسئله را جدی گرفته و با دقت و فکر در انتخاب رشته به موفقیت در آینده برسند.

کد مطلب: ۱۳۷۲۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب رشته‌، دغدغه ‌این روز‌های دانش‌آموزان پایهٔ نهم‌/ فیلم

مهم‌ترین مسئله در این انتخاب شناخت درست از رشته‌ها و آینده ‌شغلی و تحصیلی آن‌هاست.

همین موضوع سبب شد، تا در هفته ‌مشاغل‌، دانش‌آموزان پایهٔ نهم شهرستان نجف‌آباد از هنرستان ابوترابی این شهرستان بازدید کنند، به همین مناسبت، در این هفته نمایشگاهی از آثار هنرجویان رشته‌های مختلف هنرستان برپا شد که با بازدید دانش‌آموزان مدارس مختلف همراه بود.

نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان، هر ساله مصادف با هفته ‌آشنایی با مشاغل برگزار می‌شود و هدف از برپایی این نمایشگاه‌، آشنایی بیشتر دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته ‌هنر‌، با محتوای این رشته و زیر‌شاخه‌های آن است.

سرپرست هنرستان‌، درباره ‌آینده ‌شغلی و تحصیلی رشته ‌هنر گفت: آینده ‌تحصیلی رشته ‌هنر بدون محدودیت است و هنر‌جویان علاقه‌مند امکان ادامه تحصیل را در این رشته و زیرشاخه‌های آن را دارند.

وی درباره آینده شغلی این رشته افزود‌: اولویت در رشته‌های هنری مهارت است و هنر‌جویان می‌توانند با کسب مهارت و آمادگی کافی به درآمد و اشتغال برسند. اما در آخر باید توجه داشت‌، انتخاب رشته باید بر حسب علاقه و شناخت صورت گیرد، تا موفقیت را به دنبال داشته باشد.

بازدید از هنرستان ابوترابی سبب آشنایی و شناخت بیشتر دانش‌آموزان با این رشته و انتخاب آسان‌تر آن‌ها شد. به‌راستی که انتخاب رشته انتخاب مسیری برای زندگی است.

دانش آموز خبرنگار: مرضیه سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار