‌23 دانش‌آموز دختر البرزی در جشن بزرگ دختر ایران تجلیل شدند

کرج (پانا) - با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، امور بانوان و خانواده، استانداری و اعضای شورای شهر کرج، از 23 دانش‌آموز دختر مدارس استان البرز در جشن بزرگ دختر ایران تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
‌23 دانش‌آموز دختر البرزی در جشن بزرگ دختر ایران تجلیل شدند

در این جشن دانش‌آموزان مقام آور در مسابقات و المپیادهای بین‌المللی، کشوری و استانی تجلیل شدند.

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این زمینه گفت: برنامه‌های روز دختر با هدف افزایش سطح درک و آگاهی این قشر در جامعه باید پُررنگ و باشکوه‌تر از گذشته بویژه در مدارس برگزار شود.

وی افزود: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب در سال‌های اخیر ارزش‌ها و فرهنگ جامعه ایران اسلامی بویژه بانوان را مورد تهاجم قرار داده‌اند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر ابزاری بهره می‌گیرند.

حجرگشت خاطرنشان کرد: این روزها نیز تمرکز دشمنان در فضای مجازی، تضعیف پایه‌های خانواده و بی‌تفاوت کردن دختران ما نسبت به ارزش‌های اسلامی به گونه‌ای که شبهات زیادی را در این فضا مطرح و حس ناامیدی را به آن‌ها القا می‌کنند.

وی یادآوری کرد: دشمنان نظام اسلامی شبهاتی همچون اسلام نگاه برابری برای زن و مرد قائل نیست، مطرح می‌کنند، در حالی که اسلام جایگاه زن را به بالاترین حد خود رسانده است و این قشر همواره در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی نظام اسلامی حضوری پر‌رنگ داشته است.

حجرگشت ادامه داد: بی‌تردید با تبیین و تشریح زندگی حضرت معصومه (س) در بین بانوان جامعه، استکبار جهانی در نیت شوم تهاجم فرهنگی ناکام خواهد ماند.

وی تصریح کرد: حضرت معصومه(س)، ویژگی‌های منحصربه فردی داشته و سرچشمه سایر فضایل و کمالات معنوی است که باید این الگوی وصف‌ناپذیر با استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی برای دختران جامعه ایران اسلامی بازگو شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان با بیان اینکه دشمنان سعی در هجمه به زنان کشور ما را دارند، تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی درست و اصولی در مقابل خدشه فرهنگی دشمن ایستادگی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار