سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

روابط عمومی‌ها مشاورانی امین برای مدیران دستگاه‌ها هستند

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش طی پیامی فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۷۲۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی‌ها مشاورانی امین برای مدیران دستگاه‌ها هستند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نوشت:

«روابط عمومی‌ها به‌عنوان حلقه رابط بین سازمان و مخاطبان آن، نقش مهمی در تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف، ایجاد ارتباط دو طرفه و موثر با مخاطبان سازمان و رسانه‌ها ایفاء می‌کنند.

روابط عمومی‌ها با کمک به رسانه‌ها در یافتن پاسخ‌های خود از سازمان و ایجاد ارتباط موثر رسانه‌ها با مدیران کمک می‌کنند تا آن‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی پاسخ‌ پرسش‌های خود را یافته و به ارتقا رضایت از سازمان منجر شود.

ارتباط دو طرفه با تمامی ذی‌نفعان و در تمامی سطوح، روابط عمومی‌ها را به مشاورانی امین برای مدیران دستگاه در تهیه، تدوین و توسعه برنامه‌ها تبدیل می‌کند، چراکه آنان به عنوان تنها حلقه ارتباطی بین سازمان و مردم، اصلی‌ترین منبع بازخورد برنامه‌ها و روایت‌گری صادق، از دستاوردها و مقدار رضایت مردم هستند.

در دنیای کنونی و با انفجار اطلاعات و ایجاد و توسعه شبکه‌های اجتماعی، نقش و حضور روابط عمومی‌های برخط، پاسخگو و شفاف دو چندان شده است، زیرا مخاطبان در لحظه به دنبال پاسخ به سوالات و ابهامات خود هستند و این موضوع اهمیت روابط عمومی‌ها را به عنوان مشاوران ویژه دستگاه در اطلاع و آگاهی از تمامی برنامه‌ها فعالیت‌ها برای حضور به موقع و شفاف به عنوان اولین روایتگر و پاسخگو دو چندان می‌نماید.

روابط عمومی حرفه‌ای و آگاه می‌داند که در این عصر باید با مخاطبان سریع و صادق بود تا به سرعت و صداقت به پرسش‌های آنان پاسخ دهد و اجازه ندهد تا روایت‌گری فعالیت‌های سازمان در دنیای پیچیده شبکه‌های اجتماعی را منبعی نامطلع برعهده گیرد.

ارایه گزارش و عملکرد سازمان به بیانی ساده و به نحوی مناسب و مفید و قابل فهم برای مخاطبان یکی از نیازهای سازمان‌ها می‌باشد که عملکرد مناسب روابط عمومی‌ها در این حوزه سازمان را در اقناع‌سازی و آماده‌سازی افکار آن‌ها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها کمک خواهد کرد.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت، روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به دست‌اندرکاران روابط عمومی در سطح کشور، خصوصا ۷۳۹ منطقه روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تبریک می‌گویم و بر نقش و جایگاه مهم روابط عمومی به عنوان مشاورانی امین، صادق و آگاه به رخدادها، برای ارتباط هر چه بهتر سازمان با مردم تاکید می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار