معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

نظارت و ارزشیابی به عنوان یکی از اجزای مهم برنامه درسی و آموزشی اهمیت ویژه ای دارد

کرج (پانا)- معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز درجلسه توانمند سازی کارکنان ادارات سوادآموزی که با محوریت شاخص های ارزیابی عملکرد و نظارت و ارزشیابی برکلاس های سوادآموزی برگزار شد گفت نظارت و ارزشیابی به عنوان یکی از اجزای مهم برنامه درسی و آموزشی اهمیت ویژه ای دارد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نظارت و ارزشیابی به عنوان یکی از اجزای مهم برنامه درسی و آموزشی اهمیت ویژه ای دارد

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: این دوره در راستای توانمند سازی کارکنان ادارات سوادآموزی، مسئولین سوادآموزی و مدیران مراکز یادگیری محلی با موضوعات شاخص های ارزیابی عملکرد سوادآموزی و همچنین نحوه نظارت و ارزشیابی کلاس های سوادآموزی در اردوگاه آیت الله طالقانی شهرستان طالقان برگزار شد.

وی با بیان اینکه کارکنان در هر سطحی نیازمند آموزش، یادگیری، کسب دانش و مهارت‌های جدید هستند افزود: باید همواره برای بهتر انجام دادن وظایف خود، روش‌ها و اطلاعات جدیدی کسب کنیم که به همین منظور دوره های آموزشی در طول سال برگزار می شود.

عسگرپور تصریح کرد: مستند سازی اقدامات انجام شده و گزارش مطابق با چارچوب های ستادی و سازمانی در بررسی عملکرد می تواند منجر به شناسایی دقیق نقاط قوت و ضعف گردد که همه با هم باید تلاش کنیم که روند مثبتی در ارزیابی عملکرد یک ساله خود داشته باشیم.

وی در ادامه اذعان کرد: برنامه ریزی صحیح و دقیق بر مبنای سند تحول و سیاست های سازمان نهضت سوادآموزی باید طرح ریزی کنیم که به تحقق اهداف کمی و کیفی مورد انتظار از سوادآموزی استان منجر شود.

معاون سوادآموزی استان بر اهمیت ویژه نظارت و ارزشیابی به عنوان یکی از اجزا مهم برنامه درسی و آموزشی اشاره کرد و گفت: نظارت بر آموزش سوادآموزان و اثر بخشی روش های تدریس از موارد حائز اهمیت در سنجش و ارزشیابی در سوادآموزی است که مستلزم برنامه ریزی دقیق، آشنایی با دستورالعمل های برگزاری آزمون ها و استفاده از عوامل اجرایی خبره است.

وی در پایان بیان کرد: این جلسه با حضور الهام فرزام مدرس شاخص های استانی و ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار گردید تا به صورت تخصصی چالش ها و مسائل مربوط به شاخص های ارزیابی عملکرد ادارات مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار