در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان شد:

نظارت و ارزشیابی مجازی از کلاس های درس در استان با شدت بیش تری پیگیری می شود

کرج(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد نظارت و ارزشیابی مجازی از کلاس های درس در استان با شدت بیش تری پیگیری می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۰۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نظارت و ارزشیابی مجازی از کلاس های درس در استان با شدت بیش تری پیگیری می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، پنجاه و هفتمین جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به ریاست سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان و با حضور مدیران ادارات نواحی و مناطق ۸ گانه البرز برگزار شد.

ارائه گزارش های مربوط به آخرین وضعیت مناطق در حوزه های نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و تجهیزات، فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس، تحلیل نتایج امتحانات نهایی استان در سال تحصیلی گذشته، تشریح محورهای تعالی مدیریت مدرسه از مهم ترین محورهای این جلسه بود.

دلاوریان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز میهمان ویژه این جلسه بود و در جریان حضور وی در این نشست وضعیت پروژه های آموزشی در دست ساخت استان و تسریع در زمان ساخت و تحویل آن ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: حتی یک دانش آموز نباید از جریان آموزش عقب بماند و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نخواهد بود و از معاونان اداره کل، مدیران نواحی و مناطق و مدیران مدارس می خواهم با جدیت و شدت بیش تر از گذشته نسبت به نظارت ها اهتمام داشته باشند.

وی اظهار کرد: اعضای شورای معاونان اداره کل، روسای ادارات مناطق و کارشناسان به صورت مجازی و با حضور در کلاس های درس، بیش از پیش بر فرآیند آموزش ها نظارت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار