در جلسه مسئولان سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران عنوان شد:

نیمسال اول ۱۴۰۰ زمان نظارت، ارزشیابی تحصیلی و برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی جدید است

تهران (پانا) - موتور محرکه پیشرفت و توسعه هر کشور معلمان هستند و معلم به هر میزان که قدر ببیند و بر صدر نشیند و به همان میزان به توسعه و پایداری کشور کمک می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۲۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نیمسال اول ۱۴۰۰ زمان نظارت، ارزشیابی تحصیلی و برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی جدید است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه مسئولان سوادآموزی شهر تهران از طریق شبکه پیام‌رسان شاد برگزار شد.

میررضا شفیع پور؛ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران در ابتدای جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، شبهای قدر را بهترین زمان برای دعا و نیایش خواند و ایام شهادت امیرالمومنین را تسلیت گفت و برای همه آرزوی خودسازی و تعالی روحی و اخلاقی کرد.

وی با اشاره به هفته گرامیداشت معلم و روز ۱۲ اردیبهشت که مصادف است با شهادت فیلسوف متفکر شهید مطهری گفت: موتور محرکه پیشرفت و توسعه هر کشور معلمان هستند و معلم به هر میزان که قدر ببیند و بر صدر نشیند به همان میزان به توسعه و پایداری کشور کمک می‌شود.

شفیع پور گفت: امیدوارم توفیق معلم بودن از ما سلب نشود.

شفیع‌پور افزود: یازدهم اردیبهشت مطابق تقویم جهانی روز کارگر بود و این قشر ستون فقرات تولید و معیشت جامعه هستند. تقارن روز کارگر با هفته معلم، تقارنی میمون و خجسته است. ارتباط کار حوزه معاونت سوادآموزی با حوزه کارگری رابطه‌ نزدیک و تنگاتنگ دارد. مطابق جامعه آماری و جامعه هدف سوادآموزی عمده سوادآموزان متعلق به قشر ارزشمند و زحمتکش کارگری است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: به هر میزان ما کمک کنیم به باسوادی و افزایش مهارت سوادآموزان، به همان میزان کمک کرده‌ایم به ارتقاء کیفیت زندگی و سطح معیشت آنان.

شفیع پور ضمن اعلام تاسف به دلیل عدم امکان برگزاری جلسه حضوری و تشکر از زحمات ارزشمند همه همکاران حوزه سوادآموزی شهر تهران از آنان خواست تا در نیمسال اول ۱۴۰۰ نسبت به نظارت، برنامه‌ریزی و ارزشیابی تحصیلی (آزمون‌ها) اهتمام لازم را به عمل آورند.

وی این زمان را بهترین فرصت برای برنامه‌ریزی و پیش بینی مقدمات لازم برای راه اندازی مراکز یادگیری محلی دانست.

در ادامه جلسه میلانی و انصاری روسای ادارات سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران مطالبی در حوزه کاری خود اعلام کردند و از مسئولان مناطق درخواست کردند تا با دقت نسبت به انجام امور محوله اهتمام داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار