فرماندار قروه گفت:

عملکرد نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت قروه قابل تقدیر است

خبرگزاری پانا:فرماندار قروه گفت: عملکرد بسیار مطلوب نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت در این شهرستان شایسته تقدیر است.

کد مطلب: ۱۳۷۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،محمدرسول شیخی‌زاده فرماندار قروه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در قروه افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان دوست و دشمن از امن ترین کشورهای دنیاست.

وی تلاش ارزنده ماموران انتظامی را برای برقراری امنیت که با تقدیم جان به پیش می‌رود ارج نهاد و گفت: در پرتو این مجاهدت‌های گرانسنگ است که مهاجمان خارجی و مخلان امنیت داخلی، توان رسیدن به اهداف شوم خود را از دست داده‌اند.

فرماندار قروه با اشاره به قدمت 2 هزار ساله حکومت داری در ایران، سیستم نوین برقراری نظم و امنیت در کشور را مربوط به یک قرن پیش دانست و افزود: در راستای تبدیل این سیستم به سیتمی کارآمد و مردم‌مدار، در طول دروان پس از پیروی انقلاب اسلامی شاهد تعالی، رشد و در نهایت اقتدار پلیس بوده‌ایم.

وی افزود: در سایه این مشخصه‌هایی که پس از انقلاب اسلامی برای پلیس ما حاصل شد، این نیرو اکنون قابلیت تعامل با پلیس‌های دنیا را داراست.

فرماندار قروه در ادامه با اشاره به برخی ویژگی‌های پلیس ایران گفت: اعتقادی بودن نیروها از مهم‌ترین این ویژگی‌هاست که مبنای تمامی کارها و فعالیت‌های این نیروی مخلص به شمار می‌رود و در این دیدگاه دفاع و جهاد با سایر ممالک تفاوت فاحشی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار