برگزاری اردوی آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان عشایر در دشت ارژن

شیراز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس، برگزاری اردوهای دانش‌آموزی را در راستای تحقق ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین دانست و افزود هدف تسریع فرآیند یادگیری دانش‌آموزان و جهت‌دهی به استعداد آنها در عرصه‌های مختلف است.

کد مطلب: ۱۳۷۲۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان عشایر در دشت ارژن

رضازاده چگینی مدیر آموزش و پرورش عشایر استان فارس در حاشیه این اردوی تربیتی اظهار کرد: در راستای تحقق ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین؛ اردوی آموزشی و پرورشی دانش آموزان عشایر فارس در دشت ارژن شیراز برگزار شد.

وی اهداف و برنامه های این اردو را افزایش توانایی های علمی، آموزشی، تربیتی و فرهنگی، ایجاد روحیه شور و نشاط و مشارکت جمعی و گروهی،کمک به فرآیند اجتماعی شدن و افزایش آگاهی های عمومی، ارتقاء مهارت ها و شکوفایی استعداد ها، تجلیل از دانش آموزان نمونه عشایری،تجلیل از معلمان نمونه عشایری،تجلیل از راهبران ومدیران مجتمع های آموزشی وتربیتی، تجلیل از نیروهای خدماتی و... برشمرد.

چگینی خاطرنشان کرد: قریب به۲۰۰ دانش آموز منتخب از اردوهای قبلی در این اردو حضور داشتند که دراین مراسم از همه آنان تقدیربه عمل آمد.

او افزود: همچنین از همکاران منتخب نیز که به مناسبت هفته معلم فعالیت های درخور توجهی داشتند، تقدیر به عمل آمد.

چگینی با تبریک هفته معلم اظهار کرد: یکی از نقاط ماندگار تعلیم و تربیت عشایری برگزاری اردوهای آموزشی و تربیتی است که در ساختار این نهاد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

او تصریح کرد: امروز به فضل خدا و به مدد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 12هزار دانش آموز عشایری در حال تحصیل هستند که ما به عنوان خدمتگذار آنها به این عزیزان خدمات ارائه می دهیم. ما معتقدیم که کار معلمان عشایری یک کار جهادی است و از این طریق به دنبال آن هستیم که استعداد دانش آموزان را در عرصه های مختلف شناسایی کنیم.

این مقام مسوول ادامه داد: کار ما شناسایی این استعدادها و جهت دهی به آن است تا زمینه را برای رشد و پیشرفت دانش آموزان عشایر فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: هدف ما از برگزاری برنامه های مختلف در آموزش و پرورش عشایر، تسهیل فرایند یادگیری در دانش آموزان است که امیدواریم در این راه شاهد توفیق روزافزون از جانب پروردگار عالم باشیم.

وی در پایان با تشکر از همه همکارانی که در برگزاری این اردو کمک کردند، افزود: دست همه همکاران و معلمان را می بوسم و برای همه آنها آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار