در گفت‌وگو با پانا تشریح کرد

نمایشگاهی برای آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل و صنایع

تهران (پانا) - مدیر واحد مهارت‌آموزی و اشتغال دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه کار طی روزهای اول تا سوم خرداد ماه گفت دانش‌آموزان با حضور در این نمایشگاه با مشاغل و حِرف آشنا می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاهی برای آشنایی دانش‌آموزان با مشاغل و صنایع

فرشته امین در گفت‌وگو با پانا با اشاره به برگزاری نمایشگاه کار در دانشگاه تهران اظهار کرد: «نمایشگاه کار رویدادی است که هر ساله در دانشگاه‌های معتبر دنیا به‌صورت روتین برگزار می‌شود و هدف این نمایشگاه رویارویی کارجو و کارفرما در محیطی حرفه‌ای و رقابتی است. رویداد بسیار مهمی است که طی روزهای اول تا سوم خردادماه تحت عنوان نمایشگاه کار در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.»

دبیر علمی نمایشگاه کار دانشگاه تهران افزود: «نمایشگاه کار فرصتی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان است که بتوانند تعامل مستقیمی با کارفرمایان داشته باشند و از فرصت‌های شغلی کارآموزی و حمایت‌هایی که توسط سازمان‌ها صورت می‌گیرد، بهره‌مند شوند.»

وی ادامه داد: «نمایشگاه کار نقطه شروع ارتباط‌هایی است که قرار است تقویت شود. در نمایشگاه کار برنامه‌ها و خدمات مختلفی ارائه می‌شود. امسال در نمایشگاه کار دانشگاه تهران برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است ضمن اینکه سازمان‌های مختلف در صنایع مختلف در نمایشگاه حضور خواهند داشت.»

امین تصریح کرد: «یکسری کارگاه آموزشی با رویکرد آماده‌سازی دانشجویان برای ورود به صنعت برگزار می‌شود و از مدرسینی دعوت شده که در صنعت هستند و مخاطبان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و با نحوه مصاحبه شغلی و تدوین رزومه آشنا شوند. همچنین در این رویداد با مشاغل مختلف نیز آشنا خواهند شد.»

مدیر واحد مهارت‌آموزی و اشتغال دانشگاه تهران تاکید کرد: «از همه دانش‌آموزان دعوت می‌کنیم که در نمایشگاه کار حضور داشته باشند. معتقدم فضای جذابی برای دانش‌آموزان خواهد بود زیرا با سازمان‌هایی که در نمایشگاه حضور دارند و خدماتی که در دانشگاه ارائه می‌شود آشنا می‌شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار