در حاشیه مراسم تجلیل از معلمان منطقه ۱۳ مطرح شد:

معلمان، چراغ راه آینده‌‌سازان کشور هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه تهران۱۳، بر جایگاه والای معلم تاکید کرد و گفت معلمان، چراغ راه آینده‌‌سازان کشور هستند.

کد مطلب: ۱۳۷۱۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، چراغ راه آینده‌‌سازان کشور هستند

پروانه شادمانی؛ در حاشیه آئین تجلیل از شورای معاونان و معلمان منطقه درباره جایگاه والای معلم گفت: باید بدانیم که معلم، چراغ راه دانش آموزانی است که در آینده سرنوشت ساز کشور خود هستند و چراغ دانایی و دانش پروری را در این کشور روشن نگه می دارند.

وی با بیان اینکه معلمان وظیفه پرورش و رشد دانه های پربار کشورمان را بر عهده دارند افزود: معلم مسیر پیشرفت کشور را هموار می سازد. همچنین شهدای معلم ما مانند شهید باهنر و مفتح، مشعل دار این مقام والا و پربرکت هستند.

شادمانی در ادامه به جایگاه آموزش و پرورش در مسیر پیشرفت کشور پرداخت: همه همکاران ما مستحضر هستند که آموزش و پرورش اساس بنیادین تحول در کشور ماست، بنابراین احترام به مقام والای معلم و البته مراقبت از دانش آموزان این مرز و بوم به عنوان یک وظیفه بر دوش ماست.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 13 ادامه داد: توجه به امکانات و ابزار های در اختیار ما و البته پرداختن به مشکلات و دغدغه ها، از مهمترین ارکان کاری ما خواهد بود که از مهمترین آنها اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی در پایان عنوان کرد: به رسم ادب از خودگذشتگی ها، ایثار و رشادت های شما معلمان عزیز متشکرم و از پیشگاه خداوند متعال، سلامتی و موفقیت روز افزون را خواستارم.

دانش آموز خبرنگار: رادوین مقیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار