نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج:

بی‌ثباتی در حوزه مدیریتی آموزش و پرورش پسندیده نیست

یاسوج (پانا) - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان عنوان کرد بی‌ثباتی در حوزه مدیریتی وزارت آموزش و پرورش پسندیده نیست زیرا همه سرمایه‌ها در دستان آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۶۹۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بی‌ثباتی در حوزه مدیریتی  آموزش و پرورش پسندیده نیست

آیین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی صبح امروز (شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه 1402) در سالن شهید مطهری اداره‌کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این آئین آیت‌الله سید نصیر حسینی_ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد_، سردار حمید خرمدل_ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد_، سردار مصطفایی_ فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد_، سردار حکمتیان_ فرمانده تیپ 48 فتح_، مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_، ائمه جمعه، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مدیران‌کل سابق اداره‌کل آموزش و پرورش، معاونین و مدیران آموزش و پرورش سراسر استان حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: برخی‌ها می‌خواستند آموزش و پرورش را کم اهمیت جلوه دهند، چنانچه بخواهیم در هر عرصه‌ای پیشرفت کنیم راهش از آموزش و پرورش است.

آیت الله سید نصیر حسینی روز شنبه در حاشیه آئین تجلیل از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: زیرساختی‌ترین مسأله آموزش و پرورش معلم است و اکنون سرمایه‌های عظیم ملت در دستان آموزش و پرورش است.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: بی‌ثباتی در حوزه مدیریتی وزارت آموزش و پرورش پسندیده نیست زیرا همه سرمایه‌های ما در دستان آموزش و پرورش است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تصریح کرد: باید همه مسئولان توجه ویژه‌ای به مقوله آموزش و پرورش داشته باشند و در این حوزه هر گونه هزینه سرمایه‌گذاری است.

آیت الله حسینی تأکید کرد: رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزانی در‌شان و تراز انقلاب اسلامی است و نباید بگذاریم دانش‌آموزان در فضای بی‌در و پیکر مجازی ر‌ها شوند.

وی ادامه داد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران‌اندیشه‌های طاغوتی کنار رفته و‌اندیشه‌های الهی جایگزین شده است.

آیت الله حسینی تأکید کرد: آموزش و پرورش باید به اعتلای فرهنگی منجر شود و چنانچه آموزش و پرورش نباشد انسان‌ها به نقطه صفر و حتی عقب‌تر بر می‌گردند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: جامعه‌ای که در جهالت است به مقام انسانی راه نمی‌یابد و در رنج و ناآگاهی فرو خواهند رفت.

وی ابراز کرد: اولین معلم برای انسان خداست و خداوند انسان را عالم و‌اندیشمند می‌خواهد نه جاهل.

معلمان معماران تمدن اسلامی هستند
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن گرامی‌داشت مقام معلم، گفت: روح حاکم بر آموزش و پرورش استان روح خدمت برای پیشبرد اهداف متعالی این نهاد بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

حسنعلی عزت‌خواه افزود: معلمان معماران تمدن اسلامی هستند که برای ساختن این معماری به مصالحی همچون راهبری و مدیریت، برنامه درسی، فضا و تجهیزات، تأمین و تخصیص منابع مالی، پژوهش و ارزشیابی و موارد دیگر هستند.

عزت‌خواه افزود: برای نخستین بار از هفت نفر از مدیران ادوار مختلف آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد دعوت شده است که پیشرفت‌های امروز این اداره کل در استان محصول تلاش همین مدیران بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور رسیدن به اهداف متعالی که برای این نهاد در دولت سیزدهم مشخص شده از بهره‌گیری از نظر همه صاحبنظران برای داشتن آموزش و پرورش قوی و در تراز انقلاب اسلامی است.

عزت خواه تأکید کرد: آئین رونمایی از نخستین جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت در استان به زودی برگزار می‌شود تا از همه مطالب و نظرات همه صاحبنظران بهره برده شود تا به تعالی و توسعه در این نهاد برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار