اتمام ساخت مدارس نیمه‌‌کاره در شهرک وائین شهریار

شهریار(پانا)- شهردار منطقه پنج وائین در شهریار به همراه معاون شهرسازی و شهردار منطقه یک شهرک اندیشه، از اتمام ساخت مدارس نیمه‌کاره در سال جاری در شهرک وائین خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اتمام ساخت مدارس نیمه‌‌کاره در شهرک وائین شهریار

بشیر حسنی، شهردار منطقه 5 وائین به همراه خدابخش محمدزاده پودینه و محمدرضا وکیلی شهردار منطقه یک اندیشه در مدرسه بعثت دو شهرک وائین شهریار حضور پیدا کردند و ضمن تبریک هفته معلم، به پاس زحمات چندین ساله معلمین از این بزرگواران تشکر کردند.

پودینه در صحبت های خود به اهمیت کشف استعداد و کارآفرینی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: دوران کرونا باعث دور شدن دانش آموزان از فضای مدرسه شده بود و این معلمان بودند که با مهربانی و حس مسئولیت بچه ها را دوباره جذب مدارس کرده اند.

وی با بیان اینکه شهرداری شهریار، یکی از بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز کشور است، تاکید کرد: شهرداری، مدیریت شهری و شورای شهر حمایت های خود را از آموزش و پرورش همچنان ادامه خواهند داد و با شناخت و جمع آوری نیاز و افکار جدید رده های مختلف سنی دانش آموزان و استفاده از نظرات آنها به ویژه دانش آموزان کوچکتر، که می توانند فکرهای بزرگ و ایده هایی مفید داشته باشند، مدیریت شهری می تواند برای زیباسازی شهر و چیدمان شهر از پیشنهادات دانش آموزان استفاده کند. مجموعه شهرداری همیشه حضور گرم خود را در کنار آموزش و پرورش حس کرده است و کمک در امنیت و آموزش را همیشگی می داند تا قدمی برای کمک و آسایش به مردم برداشته شود.

بشیر حسنی شهردار وائین در گفتگو با محبوبه آراسته مدیریت مدرسه بعثت ۲ در مورد مدارس درحال ساخت اظهار کرد: دو مدرسه در حال ساخت دوازده کلاسه، با مساحت دوهزار متر در چهار طبقه که یکی از آنها در بهمن ماه به اتمام می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار می گیرد و مدرسه دیگری که برای بچه های استثنایی می باشد، زمین آن را شهرداری اهدا نموده و با کمک خیرین ساخت آن نیز رو به اتمام است.

آراسته اشاره کرد: وائین جمعیت رو به افزایش دارد و نیاز دانش آموزان به محیطی مانند کتابخانه در شهرک وائین بسیار احساس می شود، تا دانش آموزان به نحو احسن با کتاب و کتابخوانی بیشتر آشنا شوند از این محیط دوست داشتنی دور نشوند.

شایان ذکر است در این بازدید مساعدت و همکاری جهت تجهیز یک کتابخانه از مسئولین گرفته شد.

خبرنگار دانش آموز: پریسان حدادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار