معاون پرورشی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران:

پویش مجازی «معلم مهربان من» در حال برگزاری است

تهران (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ضمن تاکید بر اینکه نقش معلم در جامعه انسان‌ساز است، از برگزاری‌ پویش مجازی معلم مهربان من به مناسبت هفته معلم برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پویش مجازی «معلم مهربان من»  در حال برگزاری است

سحر کرمی، معاون پرورشی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در گفت و گو با پانا با اشاره به گرامیداشت هفته معلم گفت: ارزش، اهمیت و نقش معلم و معلمی در جامعه بر کسی پوشیده نیست و انسان سازی از مهترین این نقش ها به شمار می رود.

کرمی با بیان اینکه قوی ترین انگیزه معلمین دلسوز ایجاد شور و شوق در وجود دانش آموزان است، افزود: معلم‌بودن و معلمی کردن یک هنر است که با عشق و علاقه از طرف انسان‌های خاص به دیگران منتقل می شود.

سحر کرمی گفت: تنها عده بسیار کمی از انسان ها هستند که همه وجودشان سرشار از سوز و گداز سازندگی است که این افراد عاشق تربیت هستند و قوی ترین انگیزه معلمین دلسوز ایجاد شور و شوق در وجود دانش آموزان است. این افراد، از هدایت فردی به شادی و خرسندی دست می یابند.

وی افزود: اساس فرهنگ، تفکرو شناخت بشری در خواندن، نوشتن، آموزش و سخن گفتن است و آنچه که به انسان پروبال می دهد و او را از سایر موجودات ممتاز و برجسته کرده است در همین چند مورد است.

کرمی یادآورشد: در ارزش و اهمیت و مقام معلم و معلمی همین بس که پروردگار عالم، اولین معلم بشریت است و ما باید همواره ممنون و مدیون معلمان عزیز باشیم.‌

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه و پویش‌های متنوعی از جمله پویش معلم مهربان من با محوریت دلنوشته و پادکست در هفته معلم از طرف آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران برنامه ریزی شده است که در طول این هفته در سطح مدارس با همکاری معاونان پرورشی اجرا می شود.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار