استاندار سمنان:

معلمان، چراغ راه و روشنگر مسیر پیشرفت هستند

سمنان (پانا) - استاندار سمنان با بیان اینکه معلمان، چراغ راه و روشنگر مسیر پیشرفت هستند، عنوان کرد هفته گرامیداشت مقام معلم، بهانه‌ای است تا ارادت خود را به‌تمامی معلمان ابراز کرده و قدردان زحمات آنان باشیم.

کد مطلب: ۱۳۶۸۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، چراغ راه و روشنگر مسیر پیشرفت هستند

سیدمحمدرضا هاشمی، صبح امروز در آئین سپاس معلم در آموزشگاه دوره اول زنده یاد رحمت الله قدس سمنان، با عنوان این مطلب که روز معلم بهانه ای است تا ارادت خود را به معلمان ابراز کنیم، گفت: بالغ‌بر ۱۳ هزار نفر معلم پرتلاش و سخت‌کوش از شرق تا غرب این استان مشغول تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور هستند.

وی، بالا بودن سطح سواد استان از میانگین کشوری را مدیون تلاش های معلمان و فرهنگیان دانست و افزود: هر چه در حوزه مدیریت آموزش و پرورش، اقدامات مطلوب جهت پیشبرد بهتر اهداف صورت گیرد، سرمایه‌گذاری بلندمدت و ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان نظام جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: رویکرد امروز، نگاه به آینده در راستای پیشبرد بهتر امور در بخش‌های علمی، آموزشی و فرهنگی و کسب موفقیت‌های روزافزون در حوزه آموزش و پرورش است.

هاشمی با بیان اینکه همان‌طور که مقام معظم رهبری در مراسم روز گذشته تأکید داشتند، معلمان گران‌قدر شریف‌ترین قشر جامعه هستند، تصریح کرد: در کنار تحصیل و امور علمی، توجه به مسائل و مباحث فرهنگی بسیار حائز اهمیت است که ضرورت دارد در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی بیان کرد: هر چه امروز در حوزه مدیریت امور آموزش و پرورش اقدامات مطلوب برای پیشبرد بهتر اهداف صورت گیرد، سرمایه‌گذاری بلندمدت و ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار