زنگ سپاس معلم نواخته شد

مشهد (پانا)- چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ، هم زمان با نواختن زنگ سپاس معلم از مدیران برتر کشور و استان در طرح همیار معلم تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ سپاس معلم نواخته شد

زنگ سپاس معلم، در دبیرستان دخترانه شاهد خاندان قفلی با حضور سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، فاطمه سلیمی عضو شورای شهر مشهد، ابراهیم رسولی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهر مشهد و علی غفاریان پناهی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران خراسان‌رضوی نواخته شد.

علی غفاریان پناهی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران در حاشیه این مراسم با اشاره به برخی از موفقیت های اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در سال جاری، در جشنواره ملی همیار شاهد از استان خراسان رضوی دو مدیر برتر کشوری و پانزده مدیر برتر استانی صاحب مقام شدند. در این مراسم مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی سید امیر شوشتری و مسئولین استانی از این مدیران تقدیر کردند.

غفاریان پناهی در پایان نیز عنوان کرد: برنامه‌هایی در بزرگداشت مقام معلم در روز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه در محل بهشت رضا(ع) به همراه غبار روبی مزار شهدا برگزار خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار : الناز حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار