مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

۳۶ هزار شهید دانش‌آموز دفاع مقدس، تربیت یافته دست معلمان هستند

مشهد(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت ۳۶هزار شهید دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس، تربیت یافته دست معلمان هستند که عظمت این عرصه را مشخص می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۸۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
۳۶ هزار شهید دانش‌آموز دفاع مقدس، تربیت یافته دست معلمان هستند

آیین نواختن زنگ سپاس معلم در دبیرستان دخترانه شاهد خاندان قفلی با حضور حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، فاطمه سلیمی، عضو شورای شهر مشهد، ابراهیم رسولی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مشهد، مرتضی نظرنژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه7 مشهد و دیگر مسئولین برگزار شد.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: حضور مسئولین در این مراسم نشان از توجه و اهمیت به آموزش و پرورش و معلم دارد. وقتی در سوره علق، پیام الهی در اولین آیاتی که نازل می شود تعلیم و تربیت و خواندن است، اهمیت تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش نمایان می‌شود.

وی بیان کرد: خوشحال و مسرور هستیم از فرمایشات رهبر انقلاب در روز گذشته در جمع معلمان کشور که معطوف به مجاهدت معلمان و سربلند بیرون آمدن آنان از امتحانات و آزمون‌هایی بود که یکی پس از دیگری شاهد آن هستیم.

وی افزود: ۳۶هزار شهید دانش آموزما در دوران دفاع مقدس، تربیت یافته دست معلمان هستند که عظمت این عرصه را مشخص می‌کنند و امیدوارم معلمان در تراز جمهوری اسلامی ایران، دانش آموزانی تراز پرورش دهند.

شوشتری اشاره کرد: محور اصلی آموزش و پرورش تربیت دانش آموز تراز انقلاب است و غم‌ما در اداره کل آموزش و پرورش استان و وزارت آموزش و پرورش، معطوف به عبور از تنش‌ها و چالش‌ها به فرماندهی رهبر معظم انقلاب است.

در پایان ضمن نواخته شدن زنگ سپاس معلم، از مدیران و معلمان برتر مدارس شاهد در سطح استان و کشور تجلیل و قدردانی شد.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار