با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش انجام شد؛

رونمایی از مجموعه پوسترهای نمایشگاهی «راه آینده با تو شد روشن»

تهران (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از مجموعه پوسترهای نمایشگاهی «راه آینده با تو شد روشن» رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از مجموعه پوسترهای نمایشگاهی «راه آینده با تو شد روشن»

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ صبح امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) همزمان با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، گروه سرود «نور» دانش‌آموزان سازمان دانش‌آموزی کشور با حضور در ساختمان‌های شهید رجایی و علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش به اجرای سرود با عنوان «معلم خوب من» پرداختند.

گفتنی است در این اجرا در ساختمان علاقه‌مندان، اصغر باقرزاده (معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش) و حجت‌الاسلام محمدخانی (معاون برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی) نیز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، پس از اجرای دانش‌آموزان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش از مجموعه پوسترهای نمایشگاهی «راه آینده با تو شد روشن» رونمایی شد.

شایان ذکر است به همت اداره کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) تهران و نیز مجموعه‌ای از بیلبوردهای شهری در هفته معلم این مجموعه پوستر را با شعار #راه_آینده_با_تو_شد_روشن اکران می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار