با سرمایه 250 تا 300 میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟

تهران (پانا) - در شرایطی که روند کاهشی قیمت خودروی صفر متوقف شده است بازار خریدوفروش خودروی دست‌دوم هم به دلیل افزایش عجیب‌وغریب قیمت‌ها دچار رکود شده است.

کد مطلب: ۱۳۶۸۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
با سرمایه 250 تا 300 میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟

اواسط فروردین و با شروع سال کاری جدید روند تغییر قیمت خودرو به‌شدت صعودی شد و به گفته کارشناسان دلیل این موضوع تغییر قیمت دلار و روند افزایشی قیمت سکه بود.

باوجوداینکه در اواخر اسفندماه خبر مذاکره ایران و عربستان به‌شدت بر بازار دلار اثر گذاشته بود و انتظار این بود که بعد از تعطیلات نوروز این روند کاهشی قیمت دلار و سکه ادامه داشته باشد، اما چنین نشد.

اواخر فروردین‌ماه بود که چندین خبر خوب باعث شد بازار خودرو روند کاهشی را طی کند. موضوع واردات خودرو که تا پیش از آن در حد حرف‌وحدیث مانده بود در مجلس به‌صورت جدی پیگیری شد. درنهایت همین موضوع منجر به شروع کاهشی قیمت خودرو در اوایل هفته گذشته شد که دوام زیادی نداشت و بعد از چند روز این روند کاهشی قیمت خودروها متوقف شد.

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که با یک سرمایه 250 تا 300 میلیون تومانی تعداد خودروهای محدودی مانند پراید، پژو و تیبا می‌توان خرید آن هم با کارکردی بیش از 150 کیلومتر. بررسی بازار خریدوفروش خودرو نشان می‌دهد که تعداد آگهی‌های خودروهای دست‌دوم نیز روند رو به کاهشی دارد و یکی از دلایل این موضوع این است که صاحبان خودروی دست‌دوم منتظر هستند تا تکلیف قیمت خودروهای مونتاژی و وضعیت واردات خودرو مشخص شود و بعد سرمایه‌شان را برای فروش بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار