رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

ضرورت تعیین و تکلیف ۵۷هزار پرونده دارای رای ماده صد

تهران (پانا)- رئیس سازمان بازرسی شهر تهران با اشاره به وجود ۵۷ هزار پرونده دارای رای ماده صد، گفت کمیته‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های ماده صد در هر منطقه تشکیل و به سرعت امور مربوط به این پرونده‌ها را پیگیری و تعیین و تکلیف کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تعیین و تکلیف ۵۷هزار پرونده دارای رای ماده صد

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ داود گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهر تهران در اولین جلسه شورای معاونان و مدیران بازرسی در سال ۱۴۰۲، بر لزوم به‌کار گیری افراد با صلاحیت‌های حداکثری در بازرسی تاکید کرد و افزود: امسال، سال کار مضاعف است و ما فرصت از دست دادن لحظات را نداریم.

وی با اشاره به ساختار جدید سازمان، پالایش و کیفی سازی نیروها را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: ساختار جدید نباید مانعی در انجام کارها شود و نباید اجازه دهیم مسائل حاشیه‌ای وقت و انرژی ما را در عمل به وظایف اصلی و امور محوله بگیرد.

گودرزی بر مدیریت زمان و جلوگیری از اطاله دادرسی پرونده‌های حقوقی در هیئت تطبیق تاکید کرد و گفت: اطاله دادرسی از نکاتی است که قدرت بازدارندگی را پایین می آورد و فرصتی برای متخلفان در استمرار تخلفاتشان فراهم می‌کند.

رئیس سازمان بازرسی شهر تهران بحث قانون ماده صد را نیز مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: آیین نامه ماده صد ابلاغ شده است و ما پیشنهاد دادیم کمیته‌ای در هر منطقه شکل گیرد که کار آن پیگیری پرونده‌های دارای رای ماده صد باشد و این کمیته موظف خواهد بود ۵۷ هزار پرونده دارای رای را تا نتیجه‌گیری کامل بررسی و رسیدگی کند.

وی بیان کرد: آیین نامه ماده صد از چند بُعد دارای اهمیت است؛ نکته اول و آنچه در اولویت است، مسئله مردم است که رسیدگی به آن منجر به رفع بخشی از مشکلات مردم خواهد شد و بُعد دیگر آن، بحث درآمدی ماده صد است.

گودرزی در ادامه به برخی ابهامات و اختلاف نظرها در موضوع عوارض ساختمانی سال جدید اشاره و خاطرنشان کرد: فرمول محاسبه عوارض باید برای همه شفاف، ساده و به صورت عادلانه باشد.

رئیس سازمان بازرسی همچنین موضوع نگهداشت شهر را به عنوان اصلی‌ترین نیاز شهر و شهروندان مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: اگر در بخش‌هایی از شهر مشاهده می‌کنیم که نظافت به‌طور مناسب انجام نشده و اوضاع خوب نیست برای این است که عده‌ای کار خود را درست انجام نداده‌اند و این وظیفه بازرسان است که بر کار و عملکرد نیروی انسانی نظارت جدی و مستمر داشته باشند تا معضل نظافت مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار