بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی:

همه قراردادهای فوتبال رصد می‌شود

تهران (پانا) - بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در برخی باشگاه‌ها به لحاظ رقابت برای جذب بازیکن قراردادهای نامتعارف بسته می‌شود، گفت با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و وضعیت باشگاه‌ها از لحاظ انباشت بدهی، همه قراردادها باید متناسب با شرایط مالی باشگاه باشد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
همه قراردادهای فوتبال رصد می‌شود

به گزارش سازمان بازرسی کل کشور، لقمان کیاپاشا روز دوشنبه در پی استقرار هیات بازرسی در فدراسیون فوتبال با بیان اینکه شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز، ارائه راهکارها و رسیدگی و اجرای برنامه‌های کلان در سال ۱۴۰۲ در دستور کار سازمان بازرسی است، افزود: بررسی‌های سازمان بازرسی در سال‌های گذشته همچنین گزارش‌های دریافتی از غیرمتعارف بودن قراردادها حکایت دارد و بر این اساس سازمان بازرسی به موضوع ورود کرده است.

وی با اشاره به بررسی قراردادهای باشگاه‌های دولتی و صنعتی در فوتبال، تصریح کرد: این باشگاه‌ها از بودجه عمومی استفاده می‌کنند؛ بنابراین باید نحوه و نوع قراردادها ضابطه مند شود و براساس بودجه تخصیص سالانه در این زمینه اقدام کنند.

بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: اگرچه الزاماتی از سوی فیفا و AFC برای صدور مجوزهای حرفه‌ای در نظر گرفته شده است؛ اما به این الزامات نیز کم توجهی شده است؛ بنابراین موارد بررسی شده فقط منوط به قراردادهای مربوط به بازیکنان و کادر فنی نیست بلکه در این زمینه قراردادهای حامیان مالی نیز مطرح است.

کیاپاشا یادآور شد: با توجه به تاکیدهای رئیس سازمان بازرسی مبنی بر شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز، این موضوعات با جدیت پیگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار