مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

همایش معلمان برتر و نمونه از اهم فعالیت‌های هفته معلم در خراسان رضوی است

مشهد(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت، مهمترین برنامه در هفته معلم همایش معلمان برتر و نمونه است و از پیشکسوتان بازنشسته تقدیر می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۷۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش معلمان برتر و نمونه از اهم فعالیت‌های هفته معلم در خراسان رضوی است

سید امیر شوشتری، در حاشیه مراسم غبار روبی مرقد مطهر خواجه اباصلت و بزرگداشت مقام معلم گفت: به مناسبت هفته معلم برنامه های زیادی در استان برنامه ریزی کردیم که یکی از آنان همایش معلمان برتر و نمونه است. همین طور برنامه دیگری هم برای معلمان بازنشسته تدارک دیدیم که تعدادی از پیشکسوتان گرامی را به نمایندگی از جامعه پیشکسوتان دعوت کرده ایم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های باشکوه آموزش و پرورش در هفته معلم شرکت فرهنگیان محترم در مراسم نماز جمعه است و در این مراسم از تقویم اجرایی هم رونمایی خواهد شد .

شوشتری افزود : قطعا همکاران فرهنگی ما نشان دادند که در تمام صحنه ها حضور دارند و تمام سختی هایی که در این راه باید تحمل کنند، تحمل کردند و صبر و شکیبایی را پیشه کردند . در زمانی که باید به صورت مجازی تدریس می کردند، سریعا خودشان را با شرایط تطبیق دادند و کارشان را ادامه دادند، یا زمانی که در یخبندان به سمت مدرسه می رفتند و در بعضی از مواقع کلاس درس را در خانه خودشان برگزار می کردند. نتیجه این فداکاری ها پرورش جوان هایی برومند خواهد شد و ما هفته معلم را غنیمت می شماریم تا تقدیر کوچکی از فرهنگیان محترم داشته باشیم.

در این مراسم مسئولین نواحی مشهد و معاونین محترم استانی هم حضور داشتند که مراسم غبار روبی مرقد مطهر خواجه اباصلت با نوای مداحان آغاز شد و تا پایان برنامه ادامه داشت. در پایان هم از چند فرزند شهید و فرهنگیان نمونه تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار ناحیه دو: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار