مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد:

۱۰۰ دانش آموز دختر زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از اعزام قریب به ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر زیارت اولی به مشهد مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰ دانش آموز دختر زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

حسنعلی عزت‌خواه در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با هماهنگی های انجام شده دانش آموزان زیارت اولی روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سفر معنوی نقش مهمی در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان دارد، افزود: توجه به فعالیت‌های پرورشی و تربیتی در کنار مسائل آموزشی در مدارس همیشه مد نظر آموزش وپرورش بوده است.

وی از مربیان همراه اردوی زیارت اولی ها خواست نسبت به هدایت و ایمنی دانش آموزان در طول سفر همه نکات را مد نظر داشته‌ باشند تا خاطره خوبی از این سفر زیارتی برای آنها رقم بخورد.

رئیس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: ۶ نفر مربی و سرپرست همراه دانش آموزان زیارت اولی های دختر نیز اعزام خواهد شد.

سید نظام مرادی از آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در روز ۲۱ اردیبهشت ماه خبر داد و بیان کرد: در این روز از مربیان و رابطان برتر سازمان دانش‌آموزی که بیشترین همکاری را با سازمان دانش آموزی داشتند تجلیل خواهد شد.

وی گفت: سازمان دانش آموزی در هفته معلم نیز برنامه های متنوعی پیش بینی کرده است تا با همکاری اداره کل هفته معلمی متفاوتی در سال جاری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار