مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش:

توانمندسازی معلمان تربیت‌بدنی، یکی از فعالیت‌های مهم دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش‌وپرورش است

تهران (پانا) - مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، توانمندسازی معلمان تربیت‌بدنی را یکی از فعالیت‌های مهم این دفتر بیان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی معلمان تربیت‌بدنی، یکی از فعالیت‌های مهم دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش‌وپرورش است

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش؛ محمد جعفری با اشاره به اقدامات این دفتر در بحث آموزش و توانمندسازی منابع انسانی گفت: راهبرد دفتر در این موضوع، برگزاری دوره‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی برای معاونان، معلمان تربیت‌بدنی و آموزگاران پایه بود.

وی خبر داد: در این راستا در ۹ استان با اولویت استان‌های محروم و کم‌برخوردار دوره‌های آموزشی و توانمندسازی را ویژه معلمان تربیت‌بدنی، کارشناس‌مسئولان و معاونان تربیت‌بدنی استان برگزار کردیم.

جعفری گفت: محتواهای انتخاب شده مورد نیاز معلمان بود که از سوی اساتید مجرب آموزش داده می‌شد. این دوره در استان‌های سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، هرمزگان، بوشهر و ایلام برگزار شد و در ۳ استان خراسان شمالی، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری نیز در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی اشاره کرد: در راستای تبیین فعالیت‌های دفتر نیز دوره آموزشی را برگزار و همچنین در حوزه توانمندسازی سلسلسه وبینارهایی را برگزار کردیم.

مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی خبر داد: انجمن‌های علمی در استان‌ها فعال شده‌اند و این انجمن‌ها ظرفیت مهمی در برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی هستند.

جعفری همچنین از برگزاری وبینارهای مختلفی با استان‌ها خبر داد و گفت: ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها در قالب کارگروه تقسیم شدند تا فعالیت‌های انجام‌شده در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی توسط دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی ارزیابی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار