معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز :

آموختن مهارت‌های زندگی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه امری جهادی است

کرج (پانا) - معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد آموختن مهارت‌های زندگی در کنار آموزش خواندن و نوشتن به اقشار آسیب پذیر جامعه امری جهادی است که توسط آموزش‌دهندگان سوادآموزی برای افراد کم‌سواد و بی‌سواد به اجرا در می‌آید.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آموختن مهارت‌های زندگی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه امری جهادی است

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی ادارا کل آموزش و پرورش استان البرز در نشست برنامه های گرامیداشت هفته معلم با بیان اینکه تحول در جامعه از مدارس شروع می شود، گفت: بنا بر نظریه استاد مطهری سعادت ملت ها در داشتن استحکامات، معدن ها و ساختمان ها نیست، بلکه در داشتن انسان های ساخته شده و تربیت شده است.

وی با قدردانی از زحمات مجاهدانه آموزش دهندگان و فعالان عرصه سوادآموزی افزود: آموختن مهارت های زندگی در کنار آموزش خواندن و نوشتن به اقشار آسیب پذیر جامعه امری است جهادی که توسط آموزش دهندگان سوادآموزی برای افراد کم سواد و بیسواد به اجرا در می آید.

عسگرپور اظهار کرد: در راستای سیاست های فرهنگی سازمان نهضت سوادآموزی برنامه های متنوعی برای گرامیداشت هفته معلم برای آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی تدارک دیده شده که برگزاری مسابقه خاطره نویسی یادواره شهید عباسعلی البرزی، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای سوادآموزان در مراکز یادگیری محلی، برگزاری نشست های کتابخوانی و ... از مهم‌ترین برنامه هایی است که بدین منظور اجرا می شود..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار