شروع به کار نمایشگاه معرفی مشاغل و بازارچه دانش‌آموزی در بوشهر

بوشهر (پانا) - نمایشگاه مشاغل و بازارچه فروش محصولات دانش‌آموزی به مناسبت هفته مشاغل در بوشهر برپا شد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
شروع به کار نمایشگاه معرفی مشاغل و بازارچه دانش‌آموزی در بوشهر

در این نمایشگاه فرماندار بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، روسای حوزه معاونت پرورشی، مدیران و مشاوران مدارس در مدرسه شهید سهام خیام بوشهر حضور داشتند با مشارکت مدارس و دستگاه‌های اجرایی افتتاح شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در مراسم افتتاح نمایشگاه مشاغل و بازارچه محصولات دانش آموزان اظهار کرد: این نمایشگاه و بازارچه فرصت خوب برای ارائه توانمندی دانش آموزان و معرفی مشاغل مختلف است..

محمود حق دوست با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تولیدات دانش‌آموزان به نمایش گذاشته می شود، افزود: در این نمایشگاه غرفه‌های صنایع دستی، خیاطی، کشاورزی، غذای سنتی، تابلو فرش و پرندگان برپا شده است.

حقدوست گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهی استان نیز در این نمایشگاه حضور دارند و به معرفی مشاغل برای دانش‌آموزان می‌پردازند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف ما در این نمایشگاه معرفی بهتر مشاغل به دانش آموزان است تا با شناخت بهتری، رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

حقدوست در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می توانند از ۵ تا ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر در مدرسه شهید سهام خیام بوشهر بازدید کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار