نمایشگاه آثار هنری دانش‌آموزان در بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - رییس ستاد نماز جمعه بوشهرگفت با تشکیل کارگروه هنرهای دانش‌آموزی، ضمن شناسایی استعدادها و توانایی‌های آنان می‌توان زمینه ایجاد نمایشگاه دائمی دستاوردهای دانش‌آموزان را فراهم کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه آثار هنری دانش‌آموزان در بوشهر برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه،نمایشگاه آثار هنری و آموخته های دانش آموزان هنرستان رازی بوشهر با حضور مسئولان استان، شهرستان، اولیا و مربیان و دانش آموزان افتتاح شد.

در این نمایشگاه، حجت الاسلام والمسلمین رکنی اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند که با فراگیری علم، مهارت‌های عملی و حرفه ای می توانند نقش بسزایی در توسعه اقتصادی ایفا کنند.

رکنی افزود: با تشکیل کارگروه هنرهای دانش آموزی، ضمن شناسایی استعدادها و توانایی های آنان می توان زمینه ایجاد نمایشگاه دائمی دستاوردهای دانش آموزان را فراهم کرد.

شایان ذکر است: آثار هنری دانش آموزان مانند تصویرسازی، طراحی لباس، دوخت لباس، خوشنویسی، هنر‌های تجسمی و عروسک سازی از بخش‌های مختلف این نمایشگاه دو روزه است که بعد ازظهر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برای بازدید عموم آزاد است.

دانش آموزان هنرمند به برگزاری جشنواره‌ای از غذا‌های بومی و محلی در این نمایشگاه اقدام کردند که با استقبال مدعوین رو به رو شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار