توسعه اردوگاه فرهنگی و تربیتی مقدس اردبیلی، درخواست جدی آموزش و پرورش استان اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت توسعه اردوگاه تربیتی و فرهنگی مقدس اردبیلی، یکی از درخواست‌های جدی استان است تا با توسعه این مجوعه بتوان حضور با نشاط دانش‌آموزان در این مکان تربیتی را شاهد بود.

کد مطلب: ۱۳۶۶۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
توسعه اردوگاه فرهنگی و تربیتی مقدس اردبیلی، درخواست جدی آموزش و پرورش استان اردبیل

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جریان بازدید علی نیکزاد ،نایب رییس مجلس شورای اسلامی از اداره کل آموزش وپرورش استان ضمن اشاره به مشکلات آموزش حضوری مدارس بعد از دوران کرونا، اظهار کرد: بعد از ۲۷ ماه دوران کرونا و با وجود مشکلات زیاد اعم از ثبت نام دانش آموزان و تهیه ملزومات تحصیلی مدارس از ۱۴ فرودین ۱۴۰۱ مدارس فعالیت‌های خود را بصورت حضوری آغاز کردند و بحمدالله با رویکرد جهادی در استان مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدارس با وجود تمامی مشکلاتی که در ماه های اخیر با آنها روبرو بود با مدیریت مدیران و با جدیت بیشتر به فعالیت های خود بصورت حضوری ادامه می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه به تشریح وضعیت فضای آموزشی در استان پرداخت و عنوان کرد: سرانه فضای آموزشی در استان اردبیل برای هر دانش آموز ۴.۲ متر است و این در حالی است که میانگین کشوری ۵.۲ و بر اساس سند تحول بنیادین ۸ متر باید باشد.

صفری با بیان اینکه نواحی یک و دو اردبیل با بحران شدید فضای آموزشی برخوردار هستند، تصریح کرد: اگر سالانه ۱۰ آموزشگاه با ۱۲ کلاس درس در استان اردبیل احداث شود تنها می توان وضعیت موجود را مدیریت کرد.

وی به مشارکت مجمع خیرین استان اشاره کرد و گفت: ۲۷۰ پروژه آموزشگاهی در استان اردبیل و در دولت سیزدهم در حال ساخت و تکمیل شدن هستند که نسبت به دولت های قبل بیش از ۷۰ درصد رشد را نشان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار