نقش‌آفرینی دانش‌آموزان با تکیه بر نماز، اردو و ورزش

نیشابور( پانا) - محور عملکرد حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور بر اساس سه اصل «نماز» «اردو» «ورزش»، در راستای تحقق تربیت تمام ساحتی و با تکیه بر نقش آفرینی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۶۵۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش‌آفرینی دانش‌آموزان با تکیه بر نماز، اردو  و ورزش

سلمان حصاری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور بیان کرد: سه اصل نماز، اردو و ورزش، در برگیرنده بسیاری از ابعاد تربیتی دانش آموزان بوده و حرکت در مسیر این ساختار، باعث پرورش استعداد ها و رشد دینی، عقلی، اجتماعی و عاطفی آن ها می شود.

وی افزود: در همین راستا، طی هفته گذشته دوره کارگاهی آموزش بازی های اردویی با حضور ٢٠٠ نفر از مدیران و معاونین پرورشی مدارس در محل سالن شهید شوشتری برگزار شد.

حصاری ادامه داد: همچنین با همکاری معاونت پرورشی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، بیش از ٤٠٠٠ اقلام ورزشی تهیه و به تمام مدارس روستایی و شهری نیشابور اهداء شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: در اکثر برنامه هایی که جامعه هدف مان دانش آموزان هستند، از پیشنهادها و نظرات خود آن ها استفاده کرده و به مرحله اجرا می‌رسانیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور یادآور شد: دانش آموزان به عنوان پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی، با تکیه بر مبانی دینی می‌توانند در راستای تحقق تربیت تمام ساحتی دانش آموزان که مد نظر سند تحول بنیادین است، گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار