در گفت‌وگو با پانا:

علیرضا محمد: گل محمدی شجاعتش را در دربی نشان خواهد داد

این بازی تکلیف قهرمان لیگ را مشخص می‌کند/ برنده دربی قهرمان می‌شود

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است یحیی گل‌محمدی در این دربی متفاوت‌تر از همه تقابل‌ها ظاهر خواهد شد و شجاعت خود را نشان خواهد داد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا محمد: گل محمدی شجاعتش را در دربی نشان خواهد داد

علیرضا محمد در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به دربی امروز اظهار کرد: «بازی دشواری در پیش است. دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند و توانستند خودشان را در کورس حفظ کنند. معتقدم دربی جذاب و تماشایی خواهیم دید. دو تیم می‌دانند که مساوی به دردشان نمی‌خورد. آنها برخلاف دربی‌های قبلی باید برنده شوند و این وضعیت جدولی باعث می‌شود تا دست از احتیاط بردارند و به برد فکر کنند.»

وی افزود: «پرسپولیس بعد از مقطعی که افت کرد، توانست خود را بازسازی کند و مجدد اختلاف امتیاز با صدر را کاهش دهد. هر تیمی جای پرسپولیس بود و آن اشتباهات سریالی علیه‌شان شکل می‌گرفت، نمی‌توانست بازهم برگردد. اما بازیکنان باتجربه، کادر قدرتمند و با دانش باعث شد تا تیم بتواند بازهم به کورس برگردد. خدا را شکر بچه‌ها از هر لحاظ آماده‌اند و امیدوارم شاهد پیروزی پرسپولیس باشیم. واقعا نتیجه قابل پیش‌بینی نیست به‌خصوص این دربی که دو تیم آماده هستند و چیزی جز برد نمی‌تواند به آنها کمک کند.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «گل محمدی در این بازی شجاعت خود را نشان خواهد داد. دیگر در این بازی احتیاط جایی ندارد و او می‌داند که راه قهرمانی، از برد دربی می‌گذرد. این بازی تعیین کننده قهرمان لیگ است و بدون شک تکلیف قهرمان مشخص می‌شود. مساوی شود، دیگر تیمی به سپاهان نخواهد رسید و آنها جام را می‌برند.»

محمد گفت: «تماشاگران بازی جذابی را شاهد خواهند بود. ای کاش سازمان لیگ و فدراسیون اجازه حضور تماشاگران بیشتر را می‌داد تا هیجان و لذت بازی بیشتر می‌شد. با این حال معتقدم دو تیم با کیفیت فنی و آمادگی که دارند، این بازی متفاوت‌تر از بقیه بازی‌ها خواهد بود. این بازی شک نکنید زیباترین بازی لیگ امسال می‌شود. ساپینتو مربی‌ای است که احتیاط را دوست ندارد و نشان داده فوتبال هجومی دوست دارد. از آن سو یحیی هم همیشه تیمش روبه جلو و مالکانه بازی می‌کند. امیدوارم بازی به نفع ما تمام شود و بتوانیم در ادامه قهرمانی را بگیریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار