امام ‌جمعه شهرستان‌ پردیس:

حضور باشکوه مردم در برنامه‌های ملی و مذهبی نشان‌دهنده اتحاد و همبستگی ملت است‌

پردیس(پانا)- امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های این هفته نمازجمعه، حضور باشکوه و باعظمت مردم در برنامه‌های ملی و مذهبی و نماز عیدفطر را نشان‌دهنده اتحاد، همبستگی، همدلی، همزبانی، ایمان و اعتقاد ملت برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور باشکوه مردم در برنامه‌های ملی و مذهبی نشان‌دهنده اتحاد و همبستگی ملت است‌

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی در رابطه با شباهت روز قیامت با عید فطر اظهار کرد: مردم در روز عید با لباس‌های متفاوتی به سوی مصلی می‌روند؛ برخی لباس فاخر و برخی کهنه برتن دارند و روز قیامت عده‌ای حُلیه‌بهشتی بر تن دارند و عده‌ای لباس جهنمیان به تن می‌کنند.

امام جمعه شهرستان‌پردیس درباره نماز عیدفطر گفت: حضور باشکوه و باعظمت مردم این شهرستان در برنامه‌های ملی و مذهبی و نماز عیدفطر نشان‌دهنده اتحاد، همبستگی، همدلی و همزبانی، ایمان و اعتقاد است‌.

وی با اشاره به اقامه‌نماز عیدفطر توسط مقام معظم رهبری پس از سه سال اظهار کرد: هرچقدر این نماز باشکوه‌تر برگزار شود، بر عزت اسلام، انقلاب و مسلمانان افزوده خواهد شد و بر یأس، ناامیدی، ذلت و خواری دشمنانمان افزوده خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به شکست حمله‌نظامی آمریکا به ایران در طبس به علت طوفان‌شن اظهار کرد: معجزه طبس، امروز به افول کشاندن آمریکا را رقم می‌زند و اقعه طبس، آغازی بر پایان مداخلات آمریکا در منطقه است.

امام جمعه شهرستان پردیس در رابطه با گرفتار شدن اسرائیل در محاصره‌ مقاومت گفت: اسرائیل که متعلق به آمریکااست امروز در حلقه‌محاصره مقاومت گرفتار شده‌‌است و گروه‌های مقاومت با چتر حمایتی حزب‌الله برای ساعاتی درهای جهنم را به روی صهیونیست‌ها باز کردند.

وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی داشتند تا کشورهای عربی را به روند عادی‌سازی روابط کشانده و حلقه‌محاصره علیه سوریه و ایران را تنگ‌تر کنند.

امام‌جمعه شهرستان‌پردیس درباره تشکیل سپاه‌پاسداران انقلاب‌اسلامی به فرمان حضرت امام‌خمینی(ره) تصریح کرد: سپاه تاکنون در تمام حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و امنیتی جهادگرانه و ایثارگونه در خط‌مقدم دفاع کرده و در مقابل فشارهای دشمنان از خود استقامت نشان‌داده است.

خبرنگار دانش‌آموز: سارا توحیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار