امام‌جمعه شهرستان‌پردیس:

هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد

پردیس(پانا)- امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های این هفته نمازجمعه درباره راهپیمایی روز قدس گفت حضور پرشور شما یعنی هیچ قدرتی در دنیا توان حمله یا مقابله با جمهوری‌اسلامی ایران را ندارد و هر قدرتی اگر اقدام خصمانه‌ای را علیه ایران انجام‌دهد؛ پشیمان خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی در رابطه با رژیم‌صهیونیستی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هیچ اصالتی جز یهود را قبول ندارد و می‌خواهند خانواده‌ها بی‌اصالت شوند. رژیم‌ صهیونیستی برای ضربه‌زدن به خانواده‌ها و جوان‌ها برنامه دارد و ما باید آنها را بشناسیم و بدانیم دشمن کیست تا بتوانیم با آن‌ها مقابله کنیم.

امام جمعه شهرستان پردیس در رابطه با حجاب تصریح کرد: حجاب یکی از ارزش‌های مهمی است که اگر به خوبی در جامعه ما رعایت شود ، آثار بسیار زیبا و پربرکتی را در جامعه خواهد داشت و اگر رعایت‌ نشود جامعه را به تباهی خواهد کشاند‌.

او ادامه داد: حجاب زیبایی، خیر و برکات و ثمرات بسیاری دارد و باید جذابیت‌های آن در جامعه، به خوبی تبیین شود تا مورد پذیرش مردم قرار گیرد و بی‌حجابی ریشه‌کن شود. حجاب باعث آزادی فکر است و در ادامه به پیشرفت‌علمی خواهد رسید چون اسارت فکر، هیچ پیشرفتی را نخواهد داشت.

امام جمعه شهرستان‌پردیس با اشاره به اینکه حجاب باعث استحکام خانواده می‌شود گفت: حجاب با اعتقاد جلوی خیانت را خواهد گرفت و دیگر چشم‌ها زیبایی‌های ساختگی در خیابان را نمی‌بیند تا وسوسه شود و همین باعث مستحکم‌تر شدن خانواده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران مراسم شب‌های‌قدر و نیروی‌انتظامی و بسیجیان در ایجاد امنیت افزود: برگزاری مراسم شب‌های‌قدر در امنیت و آرامش کامل نشان‌دهنده این است که دشمن را در تمام نقشه‌ها و طرح‌هایش شکست داده‌ایم.

او درباره حضور دهه‌هشتادی‌ها و دهه‌نودی‌ها در شب‌های قدر اظهار کرد: دهه‌هشتادی‌ها و دهه‌نودی‌ها با حضور گسترده خود در شب‌های قدر نشان دادند که دلشان با انقلاب و رهبری و امام زمان علیه‌السلام است‌.دیدن جوان‌ها و نوجوان‌ها در مساجد و هیات‌ها، ان هم قرآن به سر و با چشمان اشک‌آلود و در حال مناجات با خدا یعنی پیروزی انقلاب، رهبر انقلاب و ملت ایران و همچنین شکست دشمنان خبیث و ذلیل این خاک و بوم.

امام جمعه شهرستان پردیس درباره جلسات‌ قرآن نیز گفت: یکی از برنامه‌های بسیار خوب، جلسات خانگی قرائت قرآن است که اعضای‌خانواده دور هم بنشینند و دقائقی را قرآن تلاوت کنند. ماهواره و گوشی‌های پر از برنامه‌ و بازی‌ و نرم‌افزارهای سرگرم‌کننده و منحرف‌کننده، مانع دورهمی‌های خانوادگی جهت انس گرفتن اعضای‌خانواده با همدیگر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به عید فطر افزود: روز عیدفطر، شکوه و عظمت و وحدت را به نمایش خواهد گذاشت و بهتر از سال‌های گذشته و با شکوه فراوان و بی نظیر نمازگزاران شهرستان پردیس، برگزار خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: سارا توحیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار