امام جمعه شهرستان پردیس:

یکی از راه‌های تقویت تشیع و اسلام تربیت سربازان امام زمان(عج) است

پردیس(پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، یکی از راه‌های تقویت تشیع و دین اسلام را تربیت سربازان امام زمان ( عج) خواند و گفت جوانانی را تربیت کنید که شیعه امیرالمومنین ( ع) باشند تا تبلیغات انحرافی این ویروس خطرناک را خنثی کنند و از اسلام، تشیع و قرآن دفاع کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۶۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از راه‌های تقویت تشیع و اسلام تربیت سربازان امام زمان(عج) است

حجت الاسلام سیدحسین حسینی به خطر وهابیت برای اسلام اشاره کرد و گفت: وظیفه ما نسبت به وهابیت این است که اهداف این فرقه را بشناسیم تا بهتر بتوانیم در مقابلش بایستیم؛ از جمله اهدافی آنها می‌توان به ایجاد تفرقه میان مسلمانان، ایجاد انحراف در مبانی دینی و ارائه چهره‌های خشن از دین، انهدام اسلام و ایستادگی در برابر تشیع و مقابله با تفکر تشیعرا اشاره کرد.

وی درباره نماز عید فطر نیز گفت: نماز عید فطری که عاشقان امامت و ولایت، پشت سر مولی و ولی‌امر خود اقامه کردند نشان داد که این ملت، ملت امام زمان (عج) است و این ملت همراه مولا و مقتدای خود برای ظهور امام زمان (عج) زمینه‌سازی می‌کنند؛ و نشان داد که این قدرت امامت و ولایت است، این جمعیت واقعی ایران است، و این ملت صاحبان انقلاب هستند.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: نماز عید فطری که در شهرستان پردیس اقامه شد اتحاد، همدلی و همزبانی و یکپارچگی مردم این شهرستان را به نمایش گذاشت و ایمان، معنویت را با حضور گسترده خود به نمایش گذاشتند. امیدواریم که این اتحاد را حفظ و روز به روز پر رنگ‌تر و گسترده‌تر کنید و همچنین از مسئولین عزیز و بزرگوار و اعضای ستاد برگزاری نماز عید فطر که خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند تا این نماز به بهترین شکل برگزار شد تقدیر و تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به روز کارگر گفت: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و نقش مؤثری در پیروزی و بقای نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و دارند و هم‌چنین امروز محور تحقق اقتصاد مقاومتی و ساختن کشوری مستقل و قدرتمند و ایجاد امنیت اقتصادی هستند.

وی ادامه داد: تکریم حقیقی کارگران در واقع امنیت شغلی کارگران، بیمه، خدمات اجتماعی و درمانی، دستمزد عادلانه، پرداخت به موقع حقوق، آموزش و مهارت‌افزایی، ارتقای شرایط ایمنی و بهداشت فضای کار و تأمین مسکن کارگری است.

سیدحسین حسینی ضمن گرامیداشت روز معلم و قرار داشتن در آستانه سالگرد شهادت شهید مطهری تصریح کرد: علامه‌ی شهید مرتضی مطهری(ره) میدان‌داری جهاد تبیین را رسالت اول خود قرار داده بود و در حقیقت او را باید شهید جهاد تبیین بدانیم و بنامیم. معلم انقلاب، هنرمندانه به باز تعریف مفاهیم اسلامی پرداخت و در قالب سخنرانی، یادداشت و مصاحبه، مطالب بسیار ارزشمند و کم‌نظیری را برای جبهه انقلاب به ارث گذاشت.

خبرنگار دانش‌آموز:محدثه طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار