سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس تاکید کرد:

لزوم هم‌افزایی و همدلی همه دستگاه‌ها، برای تعلیم و تربیت آینده‌سازان

پردیس (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس، بر لزوم هم‌افزایی و همدلی همه دستگاه‌های این شهرستان برای انجام امر خطیر تعلیم و تربیت آینده‌سازان این مملکت، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم هم‌افزایی و همدلی همه دستگاه‌ها، برای تعلیم و تربیت آینده‌سازان

سیدمحمد جواد لنکرانی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پردیس که با حضور پورنجفی قضاتلو فرماندار، نماینده شرکت عمران در دبستان پسرانه رودکی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به شرایط خاص زمانی در رابطه با چگونگی بزرگداشت روز معلم تصریح کرد: به منظور برنامه ریزی تجلیل از فرهنگیان شهرستان پردیس، آمار دقیق فرهنگیان توسط آموزش و پرورش این شهرستان احصا و به فرمانداری ارسال شود تا با توجه به شرایط خاص زمانی که در آن قرار داریم به بهترین نحو ممکن از فرهنگیان تقدیر به عمل آید.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس در رابطه با یکی دیگر از مصوبات مطرح شده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پردیس افزود: در این جلسه همچنین در رابطه با برنامه ریزی برای پوشش تحصیلی بازماندگان از تحصیل و برگرداندن این دانش آموزان به کلاس درس بحث و تبادل نظر صورت گرفت و بنا بر این شد تا لیست این افراد احصا و اقدام لازم برای برگشتن این عزیزان به کلاس درس انجام شود. ضمنا گزارش اقدامات انجام شده در جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش ارائه شود.

لنکرانی تصریح کرد: به منظور ساماندهی دقیق فضای آموزشی در سطح شهرستان آموزش و پرورش قرار شد تا لیست مکان های آموزشی مورد نیاز سال تحصیلی جدید در فازهای مختلف این شهرستان را مشخص کرده و در اختیار شرکت عمران قرار دهیم تا نسبت به تحویل فضای مورد نیاز اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی و اعلام آمادگی نماینده شرکت عمران پردیس، قرار بر این شده است تا تعداد 9 مدرسه در فازهای 5 ، 9 ، 9 و 11 تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید 1403-1402 تحویل آموزش و پرورش این شهرستان شود. علاوه بر مدارس فوق نماینده شرکت عمران اعلام آمادگی نموده که تعداد 2 مدرسه در فاز 8 و یک مدرسه در فاز 3 نیز تا قبل از مردادماه 1402 تحویل دهد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس در رابطه با وضعیت دبستان دخترانه فردوسی نیز گفت: به منظور بررسی دبستان دخترانه فردوسی و اقدام لازم برای مقاوم سازی، طبق اعلام آمادگی شرکت عمران، نیمی از مشاوران شرکت عمران به محل مدرسه اعزام و ظرف یک هفته گزارش دقیق و تکمیلی را برای تصمیم گیری ارائه می نمایند. همچنین شرکت عمران قرار است تا برای تعمیر و بازسازی بخشی از ایزوگام پشت بام این دبتان اقدامات لازم را انجام دهد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار