مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان مطرح کرد:

حمایت از مردم فلسطین؛ از ابتدای انقلاب

سمنان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان در صحنه یوم‌الله قدس ماه مبارک رمضان پابه‌پای قشر عظیم فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان سمنان حاضر شد و گفت حمایت از مردم فلسطین، از ابتدای انقلاب شروع شده و تاکنون ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از مردم فلسطین؛ از ابتدای انقلاب

علیرضا کرد در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در سمنان در گفت و گو با پانا، با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب گفت: با وجود همه هجمه ای که بر روی فلسطینیان بود، اسرائیل به صورت ناجوان‌مردانه ای وارد خاک و سرزمین فلسطین شد که سرانجام آن نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به حضور هرساله مردم از ابتدای انقلاب تا به امروز در روز قدس، تاکید کرد: همیشه این روز به حمایت از مردم مظلوم فلسطین، به‌صورت پرشکوه و با حضور ویژه دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های محترم‌شان شکل می‌گیرد‌.

کرد با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری متذکر شد: انشالله امسال سال پایانی وجود اسرائیل بر روی نقشه عالم باشد؛ که البته با این حضور عظیم مسلمانان در صحنه استکبارستیزی، این سال پایان کار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

دانش آموز خبرنگار: امیر شادکام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار