ادای احترام اعضای تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی ایران به مزار شهید گمنام در شیراز

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس، تنها مشارکت در کار گروهی و تیمی موفقیت را در پی خواهد داشت و تکنیک‌های فردی در صورت عدم مشارکت در کار گروهی موفقیت در بر ندارد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام اعضای تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی ایران به مزار شهید گمنام در شیراز

محمد خلیل عسکری در مراسم ادای احترام اعضای تیم ملی فوتبال دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران به شهید گمنام مدفون در ورودی اداره کل آموزش و پرورش فارس، اظهار کرد: باعث خرسندی است که شهر شیراز به عنوان میزبان برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال دانش آموزی انتخاب شده است.

وی افزود: کار تیمی، گروهی و مشارکت جویی عامل موفقیت شما دانش آموزان در رقابت های ورزشی خواهد بود. لذا اگر فرد از مهارت های بسیار بالایی برخوردار باشد اما در کار تیمی مشارکت نکند موفق نخواهد بود.

عسکری تصریح کرد: امروز شاهد خواهیم بود که ملت ایران، کشورهای اسلامی و سایر آزادی خواهان جهان در راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس حضوری پررنگ دارند و تا آزادی قدس شریف از پای نخواهند نشست.

اعضای تیم ملی فوتبال دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران که برای برپایی اردوی چند روزه در شیراز حضور دارند قبل از آغاز راهپیمایی روز قدس بر سر مزار شهید گمنام در اداره‌کل آموزش و پرورش فارس حضور یافتندو با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید دانش آموز ادای احترام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار