رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات گفت:

امر به معروف و نهی از منکر سه مرحله دارد

مه ولات (پانا) - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات، امر به معروف و نهی از منکر سه مرحله دارد. مرحله قلبی، مرحله زبانی و مرحله عملی که باید در مقابل منکرات علاوه بر نگرانی قلبی و تذکر لسانی در عمل نیز آن را نشان داد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
امر به معروف و نهی از منکر سه مرحله دارد

سید محمود رضوان پناه رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: قرآن مهجور است؛ بر تلاوت قرآن در خانه ها و مراکز آموزشی باید بیشتر تاکید شود و برگزاری محافل انس با قرآن فرصت خوبی برای آشنایی جوانان با این کتاب آسمانی است.

وی افزود: قرآن کریم در مورد صفات مومنان می‌فرماید، مومنان در مقابل سایر مومنان خاکسارند ولی در قبال دشمن محکم.

وی گفت: ما خیلی وقت ها خودزنی می کنیم و همانطور که در سوره محمد(ص) آمده( اشدا علی الکفار رحما بینهم) در مقابل کفار باید شدید باشید و شدت خود را نشان دهید و در بین خودتان شفقت داشته باشید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مه ولات ضمن تاکید بر شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: ما باید در مقابل فریاد مسلمان جهان دغدغه داشته باشیم و روحیه ظلم ستیزی و دفاع از حقوق مسلمانان را میان جوانان و نوجوانان بیدار کنیم.

حجت الاسلام رضوان پناه افزود: امر به معروف و نهی از منکر سه مرحله دارد. مرحله قلبی، مرحله زبانی و مرحله عملی که ما باید در مقابل منکرات علاوه بر نگرانی قلبی و تذکر لسانی در عمل نیز آن را نشان دهیم.

خبرنگار پانا : مرضیه محولاتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار