طرح قاضی در‌ مدرسه در شهرستان کلات انجام شد

کلات (پانا) - فرماندار و دادستان شهرستان کلات در جمع دانش‌آموزان آموزشگاه متوسطه دوم شبانه‌روزی دخترانه فاطمیه پیرامون طرح قاضی در مدرسه صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۳۶۱۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح قاضی در‌ مدرسه در شهرستان کلات انجام شد

طرح قاضی در مدرسه با حضور علی صلاحی فرماندار شهرستان،رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت،حمید سلطانی دادستان شهرستان و جمعی از همکاران اداری این مدیریت و دانش آموزان آموزشگاه مذکور اجرا شد.

در این طرح که با هدف استفاده از ظرفیت دستگاه قضا در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی صورت گرفت، حمید سلطانی، دادستان شهرستان به بیان مسائلی در خصوص مسائل حقوقی وقوع جرم و راهکارهای پیشگیری از آن، ارائه اطلاعات و تجربیات مفید پیرامون استفاده از گوشی های هوشمند و فضای مجازی، ریشه یابی آسیب های اجتماعی و راه های جلوگیری از آن، آشنایی دانش آموزان با انواع جرم در جامعه و ... پرداخت.

در ادامه جلسه که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت، به سوالات و پرسش های آنان پاسخ داده شد.

علی صلاحی، فرماندار شهرستان نیز پیرامون مسائل روز جامعه بویژه مبحث عفاف و حجاب و برنامه ریزی کشورهای غربی برای به بیراهه کشاندن و منحرف کردن دانش آموزان بخصوص دانش آموزان دختر از مسیر انقلاب اسلامی و دور کردن آنها از موضوعات دینی و مذهبی به ارائه سخن پرداخت و در پایان از همه مسئولین و دانش آموزان خواست تا در راهپیمایی روز قدس حضور پررنگ داشته باشند.

جلسه طرح قاضی در مدرسه با همت و هماهنگی های صورت گرفته توسط معاونت پرورشی و تربیت آموزش و پرورش شهرستان ویژه دانش آموزان آموزشگاه فاطمیه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار