در گفت‌وگو با پانا:

امین منوچهری: بازیکنان استقلال شخصیت ساپینتو را دوست دارند

شرایط در زمین فوتبال رقم بخورد، شانس قهرمانی داریم/حیف است لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهیم

تهران (پانا) - بازیکن پیشین استقلال معتقد است بازیکنان این تیم شخصیت ساپینتو را دوست دارند و او هم به شرایط فوتبال ما آشنایی پیدا کرده است.

کد مطلب: ۱۳۶۱۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
امین منوچهری: بازیکنان استقلال شخصیت ساپینتو را دوست دارند

امین منوچهری در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به نتایج درخشان استقلال در نیم‌فصل دوم گفت: «در نیم‌فصل دوم تنها یک باخت داشتیم که آن‌هم مقابل سپاهان بود. به عقیده من آن بازی هم مستحق شکست نبودیم. در همان دیدار هم بارقه‌های امید را در بازی استقلال دیدم. با تمام مشکلاتی که تیم داشت، خوشحالم که توانستیم خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. انشالله اگر شرایط و نتایج همه در زمین فوتبال رقم بخورد، شانس بزرگی برای قهرمانی داریم و نباید این فرصت را از دست بدهیم.»

وی افزود: «با بازی‌های باقی‌مانده،دربی حساسی در پیش است. دو تیم امتیاز نزدیکی دارند و شانس قهرمانی‌شان برابر است. مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد و فقط باعث می‌شود سپاهان با خیال راحت قهرمان شود. اما برد هر یک از دو تیم همچنان فشار را روی صدرنشین نگه می‌دارد و تا هفته پایانی جذابیت لیگ حفظ می‌شود. باید بازیکنان تمام فکر و ذهنیت خود را جمع کنند و در این ۵ بازی باقی‌مانده بتوانیم ۵ برد بیاوریم و منتظر از دست دادن امتیاز از سوی سپاهان باشیم.»

بازیکن پیشین استقلال ادامه داد: «تفکر جدیدی در استقلال شکل گرفت و بعدازآن به قهرمانی بدون شکست، تیم به‌کلی تغییر کرد. تا ساپینتو شناخت از ایران و شرایط فوتبال ما پیدا کند، زمان برد. همیشه وقتی مربی خارجی می‌آید چنین مشکلاتی وجود دارد و باید فرصت داد. ساپینتو هم نشان داد مربی باهوشی است و توانست خیلی زود شناخت پیدا کند. نیم‌فصل اول هم‌بازی‌های خوبی از تیم دیدیم و کلا روند تیم زیاد نوسان نداشت. البته که برخی رفتارهای ساپینتو باعث شد برخی‌ها از آن سوءاستفاده کنند اما بازیکنان شخصیتش را دوست دارند و رابطه خوبی با او دارند. هر مربی‌ای سبکی دارد و ساپینتو هم شلوغ‌کاری و هیجان را دوست دارد. الان او شرایط را درک کرده و مربی حرفه‌ای است.»

امین منوچهری گفت: «باید باشگاه مدیریت کند و مسئولان وزارت ورزش به این تیم مردمی کمک کنند تا تیم از آسیا حذف نشود. نصف ایران استقلالی هستند و از قهرمانی و رسیدن این تیم به آسیا خوشحال می‌شوند. امیدوارم مدیر خوب و کاربلدی بالاسر تیم بگذارند تا مشکلات را حل کند. امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرند تا تیم مسیر سربلندی را طی کند. این تیم جزو بزرگان آسیاست. آن قهرمانی تاریخی در لیگ برتر آورد، حیف است از آسیا حذف شود. ما امسال تیم خوبی داریم و در آسیا اگر باشیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. باید اجازه دهیم تا نماینده‌های خوب و قدرتمندی به آسیا بفرستیم.»

وی خاطرنشان کرد: «با شرایطی که لیگ برتر ما پیداکرده است، سپاهان بازهم دست بالا را دارد اما امیدوارم هر تیمی که شایسته قهرمانی است، به آن برسد. هفته‌های پایانی جذابی در پیش است و تیم‌ها خیلی خوب و قدرتمند بازی می‌کنند. حتی بازی با تیم‌های پایین جدولی هم دشوار شده است و نمی‌شود نتایج را پیش‌بینی کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار